Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
« Föregående · 214890 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team:Nej, men det blir svårt att ta in. Men inget är omöjligt!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dags att stänga av hockeylive, dra täcket över huvudet, kolla på sporten bara för att se Anjas GULDåk, bojkotta hockeykväll, sova och börja ladda för Lördagen!!!! Längtar redan.
Hassebasse verkar ha fastnat med fingret på skicka-knappen. :))
Eftersom TIK gjorde 6-3 kan man ju fortsätta lyssna ett tag till.
Vi ger aldrig upp...:)
Hassebasse verkar ha fastnat med fingret på skicka-knappen. :))
Eftersom TIK gjorde 6-3 kan man ju fortsätta lyssna ett tag till.
Vi ger aldrig upp...:)
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team:
Kommentar på Sportradion:
"Matchen är mycket jämnare än vad siffrorna visar, men TIMRÅ har missat flera öppna chanser, samtidigt som Lundqvist storspelar i Frölundas mål".
Det var ju det jag nyss sa´ !!
Det är ingen som helst fara, att förlora i kväll mot VF på bortaplan.
The Big Red Machine LADDAR JUST NU FÖR SLUTSPELET !!
Just Wait and See !!!!!!!!!!!!!!!!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Kommentar på Sportradion:
"Matchen är mycket jämnare än vad siffrorna visar, men TIMRÅ har missat flera öppna chanser, samtidigt som Lundqvist storspelar i Frölundas mål".
Det var ju det jag nyss sa´ !!
Det är ingen som helst fara, att förlora i kväll mot VF på bortaplan.
The Big Red Machine LADDAR JUST NU FÖR SLUTSPELET !!
Just Wait and See !!!!!!!!!!!!!!!!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Tid 10.56, tiden börjar rinna iväg... 6-2 nu, blir det målkamera?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
tjobba: TIK genom Nordgren kommer i ett par böljande anfall. Frölunda skapar dock de farligaste lägena. Kapanen har fullt upp.
TIK har en bra trend i spelet, man får lite mer grepp. Just nu box-play - Jindrich ute igen
5-2 - JÄVLAR!!!
TIK har en bra trend i spelet, man får lite mer grepp. Just nu box-play - Jindrich ute igen
5-2 - JÄVLAR!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team: Helvete folk!
Uppdatera,timrå har chansen hur spelar dom?
4-3 och det är match igen för helvete uppdatera!
Uppdatera,timrå har chansen hur spelar dom?
4-3 och det är match igen för helvete uppdatera!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Helg Ernest: Nej, nej! Vad är det för ljug du har gått på?? Kimmo Kapanen står i kassen...
Nu är domare Sjöberg nere för räkning, klarar han att fullfölja??
Nu är domare Sjöberg nere för räkning, klarar han att fullfölja??
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
dr-nix:
Att förlora mot VF på bortaplan. det är ju INGENTING att bry sig om i detta läge !!
TIMRÅ har tränat stenhårt under serieuppehållet. (Precis som alla andra lag, som redan är klara för slutspelet).
Vad som gäller nu, det är att få full fart på benen igen, och att TAGGA UPP formen i lagom tid till kommande slutspel.
Ta´t LUGNT nu bara, alla supportrar till TIMRÅ IK.
Kenta och Eldan vet precis vad som gäller, och hur detta ska gå till.
Det blir en HELT annan glöd och tändning till kvartsfinalerna.
Just Wait and See !!!!
The Big Red Machine laddar just nu för SLUTSPELET !!!!!!!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Att förlora mot VF på bortaplan. det är ju INGENTING att bry sig om i detta läge !!
TIMRÅ har tränat stenhårt under serieuppehållet. (Precis som alla andra lag, som redan är klara för slutspelet).
Vad som gäller nu, det är att få full fart på benen igen, och att TAGGA UPP formen i lagom tid till kommande slutspel.
Ta´t LUGNT nu bara, alla supportrar till TIMRÅ IK.
Kenta och Eldan vet precis vad som gäller, och hur detta ska gå till.
Det blir en HELT annan glöd och tändning till kvartsfinalerna.
Just Wait and See !!!!
The Big Red Machine laddar just nu för SLUTSPELET !!!!!!!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team: Det är alltså Fagga som står i kväll ?
Snacka om elddop. ( c :
Snacka om elddop. ( c :
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Helg Ernest: Tydlig brist på uppmärksamhet...
4-2 Wallenberg...
4-2 Wallenberg...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
laking: Tycker det ser ut som du har loggat in fel ? Eller är du bara ute efter att provecera ?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Åt fel dj-a håll. 4-1 :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
tjobba: PP för TIK nu. Men som jag sa tidigare så är inte kommentatorerna bra så jag har ingen aning!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
laking: Slår vad om att det var mera liv i Timrå i förrgår bland 3500 pers...
(TIK-LHC - Ett lag på isen = inget motstånd...)
Nej, VF är starka hemma, men TIK är dock elitseriens klart bästa bortalag.
Ackeström ut nu, kanske TIK kan komma lite närmare...
(TIK-LHC - Ett lag på isen = inget motstånd...)
Nej, VF är starka hemma, men TIK är dock elitseriens klart bästa bortalag.
Ackeström ut nu, kanske TIK kan komma lite närmare...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team: Lyssnar man på Hockeylive och kommentatorerna från Frölunda har man ingen koll som helst på hur matchen ser ut. Det måste ju finnas några andra i Gbg som kan fixa det bättre!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Power-play nu. Kom igen Timrå!
Det verkar stendött bland tolvtusen pers. i Scandinavium...
Det verkar stendött bland tolvtusen pers. i Scandinavium...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
hassebasse: Hoppas dom kan jobba till sig nån poäng, det skulle vara ett klart plus...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team:
Som Lars-Gunnar Jansson på sportradion nyss sa´ , "det är INTE lätt, att vinna i Scandinavium. Inte ens för ett mycket skickligt spelande TIMRÅ".
Det där känner givetvis spelarna också till, men det får inte rinna iväg nu bara, och bli en storförlust i kväll.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Som Lars-Gunnar Jansson på sportradion nyss sa´ , "det är INTE lätt, att vinna i Scandinavium. Inte ens för ett mycket skickligt spelande TIMRÅ".
Det där känner givetvis spelarna också till, men det får inte rinna iväg nu bara, och bli en storförlust i kväll.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
dr-nix: Lite knepigt att Mackan är beroende av Lind, men dom har ju alltid funkat ihop...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team: Lind blir skadad, Mackan är sig helt olik i 2månader. Lind återvänter efter 2månaders skad, Mackan börjar producera igen :)
« Föregående · 214890 · Nästa »