Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
« Föregående · 796659 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RödVit: Nu är jag där igen men tror vi tjänat i längden på att matcha en juniorfemma.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS: Jo det har jag koll på och enligt just dessa kommentatorer så var det förmodligen en tavla.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS: ja men det var inte så många som vi skulle fått om vi hade hetat Frölunda, nä det känns som vi är motarbetad av dommarkåren.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS: Detta är ju fan parodi! Utvisning, utvisning, utvisning osv...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Nä nu tror inte jag på mer poäng före jul.
Vi får hoppas tomten hittar på nått.
Vi får hoppas tomten hittar på nått.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Ambroo: Svårt att avgöra , ser inte matchen, men enligt sportradion så spelar Asplund.
Boxplay nu kom igen nu Timrå.
Boxplay nu kom igen nu Timrå.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
AAA jag blir mållös detta är ju skjut, snacka om utvisningar!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Det känns iaf tryggt att våra målvakter fortsätter att göra tavlor i avgörande lägen...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
uhahl:
Lathi vilken färgad dommare, han dömmer verkligen fördel för Frölunda...
Kämpa du tänk Deffensivt
Lathi vilken färgad dommare, han dömmer verkligen fördel för Frölunda...
Kämpa du tänk Deffensivt
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Ska vi ha ngn som helst chans i kväll bör vi nog ta in en junior som få gå in och tackla sönder Lahti
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Det här rinner iväg - skit va trist att det blir så här när de är kort om folk
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lincoln:
nu får vi träna boxplay igen...va bra...vi har ju varit lite svag i det senaste tiden
nu får vi träna boxplay igen...va bra...vi har ju varit lite svag i det senaste tiden
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS: Är det första tendenserna till att krokna vi ser nu? Låter som mer och mer VF
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Robban:
Hur ofta dömer dom det? Dom brukar ju byta spelare först.
Hur ofta dömer dom det? Dom brukar ju byta spelare först.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
erathoo: Skulle vara grymt skönt med en flytseger med uddamålet.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lincoln:
håller med, det viktigaste är att få igång liret o få tillbaka självförtroendet, särskilt i försvarsspelet.....så vi hoppas på e hygglig kamp där vi i första hand INTE får förlora stort igen.....
håller med, det viktigaste är att få igång liret o få tillbaka självförtroendet, särskilt i försvarsspelet.....så vi hoppas på e hygglig kamp där vi i första hand INTE får förlora stort igen.....
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lungan: Jo han är sjyst Lahti fick vi 30 sekunder i pp,det hinner vi inte ens in i zon på.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Nu är det väl lite löjligt att såga domaren, om nu inte alla sitter och ser matchen. Eller går ni efter samma kommentatorer som inte ens kunde se vem som stod i timråmålet under en hel period?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
wap.hockeysnack.com
Lathi börjar att tappa matchen.. Vilka utvisngar han tar.. Timrå håller spelet väl uppe
Lathi börjar att tappa matchen.. Vilka utvisngar han tar.. Timrå håller spelet väl uppe
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lungan: Om TIK gjort två felaktiga tekningar så är det faktiskt korrekt domslut.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Talangscouten:
VILKET SKÄMT,
UTVISNING FÖR FELAKTIG TEKNING, DETTA är ju skandal
Jo tackar jag, ÄNTLIGEN, Men inte utvisning så de blir 4 mot 4, vi vill ju ha PP.
VILKET SKÄMT,
UTVISNING FÖR FELAKTIG TEKNING, DETTA är ju skandal
Jo tackar jag, ÄNTLIGEN, Men inte utvisning så de blir 4 mot 4, vi vill ju ha PP.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Talangscouten: jaha hittade TATTI en Tik utvisning igen,snakca om petig nog mäste frölunda gjort ngt grövre,o där kom en kompensation.
IDIOT Zebra
IDIOT Zebra
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Nästa fantastiska tvåa... Blir det 2-0 nu som är vi formodligen rökta.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Men jag tror jag blir galen!!! Vilka j**la utvisningar han hittar idag...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Okey!
Vad är viktigast idag:
- att få igång spelet
- att ta poäng
Vet att pinnarna alltid är viktigast, men idag känns det oerhört viktigt att killarna får tillbaka spelrytmen.
Sådärja, en utvisning till...
Vad är viktigast idag:
- att få igång spelet
- att ta poäng
Vet att pinnarna alltid är viktigast, men idag känns det oerhört viktigt att killarna får tillbaka spelrytmen.
Sådärja, en utvisning till...
« Föregående · 796659 · Nästa »
Ett mål nu då SNÄLLA