Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
« Föregående · 796659 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Nu vekar jag lite hurtig och possitiv men jag lider lika mycket som er andra men jag orkar inte deppa mera.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS: Tror jag med, spelar ingen roll om vi förlorar med 8-1 eller 18-1,
jag tror inte på prestigeförluster..
jag tror inte på prestigeförluster..
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Vi verkar inte ha många chanser hoppas vi tar vara på denna chans nu .
Snälla Kom igen NUUUUUU!
Snälla Kom igen NUUUUUU!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS: Det är bra det....håll upp oss...det behöver vi:) Jamen nu så.....kommer Timrås första mål i den här matchen tror jag
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Ann: Undra om Kenta forfarande tror att Strålman och Hedström kan matchas hårdare.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
gyllene läge, så fort jag hör det blir jag nervös..............
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS: Ork inte? Spelar man 5/3 i 40 sek så ska det vara mål... Jag ååårkar inte!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Då blidde de inge mål denne gång helle,utan vi låter Gistedt briljera i mål.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Som mot Luleå detta.
Vi får inte ens chansen att spela om det. Det verkar som om krutet är bränt nu. Lär väl ramla in en tre till i sista
Vi får inte ens chansen att spela om det. Det verkar som om krutet är bränt nu. Lär väl ramla in en tre till i sista
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lincoln: Konstig säsong detta, överlägset bäst första tredjedelen, och rimligen sämst i serien just nu.
Undrar var detta landar? Kanske stärks laget av att ha genomgått en så rejäl svacka?
Undrar var detta landar? Kanske stärks laget av att ha genomgått en så rejäl svacka?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Det är bara Frölundas första femma som gör mål det är ett plus, vi håller jämt ett bra tag men nu verkar det inte räcka till. nu måste vi göra en HV vänning och det finns det inte ens kraft till detta.
Snacka om att vi har det lite tungt nu.
Snacka om att vi har det lite tungt nu.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Rimligen rasar det fram till jul. Kanske kan det därefter vända. Just nu känns det som att slutspelsplatsen är i allvarligt fara
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
arf: ja det är fan otroligt vilken berg o dalbana det varit.... först går allt vägen sen går allt åt skogen.... känslan finns där att vi kommer sjunka till plats 5 el 6 inom kort.... alla lag knappar in snabbt nu o ljuset i tunneln syns knappt
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Skönt att höra att de finns medlidande i hockey sverige i alla fall.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lincoln: Tycker dom förklarar det bra på webradion ang Timrås skadesituation
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Ambroo:
då är det bara två torskar kvar till uppehållet.
Sedan får vi hoppas på att det börjar ljusna på skadefronten.
då är det bara två torskar kvar till uppehållet.
Sedan får vi hoppas på att det börjar ljusna på skadefronten.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lungan: 3-0 går att vända men troligtvis inte av vårt Timrå utan vi får väl hoppas att vi inte blir förnedrade igen.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS: Finns det överhuvudtaget inge pengar att värva för??
Ambro kan väl svara på detta
Gud vad jag saknar K Menderville
Ambro kan väl svara på detta
Gud vad jag saknar K Menderville
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Missar vi slutspel så ska jag emigrera till Nolaskogarna och fråga chans på Frisco!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Ni som lyssnar till matchen; hur låter det? Är vi utspelade? Bosätter vi oss i utvisningsbåset? Är det domarens fel? Hur låter det i webradion?
3-0 är ju inte omöjligt att hämta igen. Men det känns fruktansvärt svårt i dagens läge. Men va fan, det är ju inte över förrän den där tjocka tanten sjungit!
3-0 är ju inte omöjligt att hämta igen. Men det känns fruktansvärt svårt i dagens läge. Men va fan, det är ju inte över förrän den där tjocka tanten sjungit!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Det tråkiga med en sån här match är att om 4-5 dagar är det bara VF-TIK 6-1, eller vad det nu kan tänkas bli, som någon kommer ihåg.
Skit samma att vi gör vår 12:e raka match med kappt 3 femmor och spelar 14 minuter boxplay första 30...
Bygones...
Skit samma att vi gör vår 12:e raka match med kappt 3 femmor och spelar 14 minuter boxplay första 30...
Bygones...
« Föregående · 796659 · Nästa »
Ett mål nu då SNÄLLA