Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
« Föregående · 796742 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lincoln:
Problemet är ju att vi hade kunnat köra med fyra lines, OM kenta hade vågat köra med en junior-kedja som gick in o avlastade.
Avlasta kenta, våga avlasta!!!
Problemet är ju att vi hade kunnat köra med fyra lines, OM kenta hade vågat köra med en junior-kedja som gick in o avlastade.
Avlasta kenta, våga avlasta!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Ambroo: Har vi kört på tre femmor hela tiden?....
"Lika bra att toppa laget de sista 20 minuterna, kör slut på de som är kvar helt, totalt." Jag undrar vad som krävs för få Kenta att förstå att detta inte håller....SUCK
Mig spelar det ingen roll om de sätter in supporterlaget bara de våra får avlastning....snääääällllllaaaaaaaa!!!!!
"Lika bra att toppa laget de sista 20 minuterna, kör slut på de som är kvar helt, totalt." Jag undrar vad som krävs för få Kenta att förstå att detta inte håller....SUCK
Mig spelar det ingen roll om de sätter in supporterlaget bara de våra får avlastning....snääääällllllaaaaaaaa!!!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Vi kan som sämst bli 5 tills uppehållet de andra ligger lite "pytte lite efter" men ja det skulle ju bara spegla Timrås Horibla insats de gjort senaste tiden. Dagens Timrå är inte diekt i form :D.
Sedan hoppas vi att Nilsson och Nyllet och Pärssinen är tillbaka efter uppehållet och v att våra spelade killar är friska och krya och tränar och vilar i en veckas tid.
Johan i landslaget tror jag bara är positivt.
Så efter Ryska cupen är vi på G igen.
Hoppet är det sista som lämnar min kropp i alla fall :D
Sedan hoppas vi att Nilsson och Nyllet och Pärssinen är tillbaka efter uppehållet och v att våra spelade killar är friska och krya och tränar och vilar i en veckas tid.
Johan i landslaget tror jag bara är positivt.
Så efter Ryska cupen är vi på G igen.
Hoppet är det sista som lämnar min kropp i alla fall :D
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Lemmy: Ja fattar inte heller varför unte ta in hela första femman från juniorerna perfekt avlastning..
Men kenat vet väll va han gör iofs.
Men kenat vet väll va han gör iofs.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lungan:
Fågan är om han vet riktigt vad han gör i alla lägen, i denna fråga känns det tveksamt.
Fågan är om han vet riktigt vad han gör i alla lägen, i denna fråga känns det tveksamt.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lungan: Om man ska vara ärligt kan det väl knappast vara någon som verkligen tror att man orkar match varannan dag med knappt 3femmor,Det som verkligen förundrar är att vi inte fått fler skador!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lungan: Äntigen en sann optimist,alla skall komma ihåg att detta är bara transportsträckor,det är i mars-mån hockeyn börjar med 1:kvarten och dit skall vi nog komma ?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
BlackBay: Med en sund syn på rådande situation så förstår man att det inte alls är långt till slutspel när vi väl får tillbaka våra skadade spelar och när vi fått i oss lite julmat, vila och träning. Missar vi slutspel kan hela laget, tränarstaben och styrelsen avgå...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Perkan:
Alla som tycker att Elitserien är en transportsträcka kan inte hockey.
Alla som tycker att Elitserien är en transportsträcka kan inte hockey.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Sedan har man Gistedt i mål! så han håller nollan och kallio vräker in mål!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Sedan har man Gistedt i mål! så han håller nollan och kallio vräker in mål!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Ni ska se att Lahti får ihop lika många utvisningar till slut....nu när det redan är kört
statistik statistik...denna förbannade statistik
statistik statistik...denna förbannade statistik
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Asplund: - spika igen...
Kokko: -Markera för h-e
Strålman: -Åk skridskor....
Hedström: -Jobba nu....
Warg: skjuuut....
Kokko: -Markera för h-e
Strålman: -Åk skridskor....
Hedström: -Jobba nu....
Warg: skjuuut....
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
erathooTycker av det lilla jag har hört så låter det som att jonte har jabbat mycket bra hitills.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Nu skulle vi ha haft Dimman kvar ;-) Kastat in han och fixat 3 snabba...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Kapten Lindow:
jo...å det ska han fortsätta med...eller hur? :-)
jo...å det ska han fortsätta med...eller hur? :-)
« Föregående · 796742 · Nästa »
Jävlar..tyvärr en av de snyggaste mål denna säsong mot ett mycket passivt timrå förvar.. Det ska bli mycket intressant att göra vad frölunda fansen tycker om stjärnan lathi..