Inlägg: 1405798
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Oj, detta var.....inte bra.
FHC går ut lika gårt fast ännu hårdare än vi gjorde när Kenta styrde oss och vi ser ut som frlölundas farmalag för säsonegn 2010/2011 och då är det fan illa.
Lundström har gjort en bra perra aif, men två kvar.
"roligt" att man bara ligger under med 1-0 efter detta men torskar med 5-1 mot AIK.
FHC går ut lika gårt fast ännu hårdare än vi gjorde när Kenta styrde oss och vi ser ut som frlölundas farmalag för säsonegn 2010/2011 och då är det fan illa.
Lundström har gjort en bra perra aif, men två kvar.
"roligt" att man bara ligger under med 1-0 efter detta men torskar med 5-1 mot AIK.
Tja, mestadels "Marlboro Light" fast det är mer än 10 år sedan nu. :-)