1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1405808

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Oj, detta var.....inte bra.

FHC går ut lika gårt fast ännu hårdare än vi gjorde när Kenta styrde oss och vi ser ut som frlölundas farmalag för säsonegn 2010/2011 och då är det fan illa.

Lundström har gjort en bra perra aif, men två kvar.

"roligt" att man bara ligger under med 1-0 efter detta men torskar med 5-1 mot AIK.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.