Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
« Föregående · 1405846 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Obefintligt kortpassningsspel och dåligt markeringsspel i egen zon. Det här ser inte bra ut, man kan inte dunka icingpuckar i 40 minuter nu.
"Ja kom igen nu, klappa händerna allihopa!!" <--- Jösses vilket hån mot fansen från speakern :)
"Ja kom igen nu, klappa händerna allihopa!!" <--- Jösses vilket hån mot fansen från speakern :)
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
sitter kommentatorn och spelar nätpoker eller nåt? Han verkar väldigt disträ.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
pefr: va....? bör tillägga att jag menar spelaren och inte domaren ^^
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
pefr: Vampola får ju ett skapligt läge att skjuta på halvöppet mål där på högerkanten. Synd att han inte får till ett skott där.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: härligt
högström hade inte så mycket att sätta mot bäckman där, som var snäll och bara knuffades...
högström hade inte så mycket att sätta mot bäckman där, som var snäll och bara knuffades...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
pefr: Jag väntar fortfarande på att någon ska slå Joel Lundqvist snygg. Man skulle ju verkligen göra honom en tjänst.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: haha :) den som slår lundqvist skulle ändå få stryk :) så skicka gärna pikkarainen
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Berglund: Ja och där tar Torp en puck out, helt ostressad. Släpper vi 2-0 nu då är matchen slut.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Hahaha det är ju bara att skratta åt eländet. Torp är ju en lika stor sopa som Hedman
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: Så otroligt värdelöst. Gör Frölunda mål nu så hoppas jag vi kan byta Thorp mot Moe.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
lu93rowa: Jag har då aldrig sett den flickan släppa handskarna iaf.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
RocknRolf2: torp måste vara sveriges sämsta back, haha fyfan vad jag önskar frölunda PISSAR på timrå denna match minst 10-0
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
stoff: Du har spelat på motståndet idag också, eller? Ditt jävla troll.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Hahahahha vilket bra lag vi har att ställa upp på banan med!!
AGERA NU FÖR FAN !! Något måste göras, och det inom väldigt väldigt kort!!
AGERA NU FÖR FAN !! Något måste göras, och det inom väldigt väldigt kort!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Kattgubben: Det här är så satans pinsamt! Hur kan man värva ett så jävla kopiöst iq-befriat hockeylag!?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
stoff:
Jag ger upp, det finns fan inget hjärta i det här laget.
Börja om från början, nytt lag tack.
Jag ger upp, det finns fan inget hjärta i det här laget.
Börja om från början, nytt lag tack.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Vi åker ur i år.
Vi fick några trevliga säsonger i alla fall.
Tack TJ med bihang.
Jag mår illa.
Vi fick några trevliga säsonger i alla fall.
Tack TJ med bihang.
Jag mår illa.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Kan vara det sämsta jag någonsin sett. Ett helt lag med odugliga blyfötter. Vi hittar hela tiden nya bottennivåer när man tror att det inte längre är fysiskt möjligt
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
liston: vampola har gett upp.har nog ledsnat på det här skitlaget
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: givetvis, jag spelade dock handicapp idag, att timrå skulle leda med 1 mål innan match. fick 1,75 på det så det blir +7500 i börsen idag..
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
A51:
Men vänta här nu , det kunde ju inte bli sämre än Kolan och Jokela ??
Men vänta här nu , det kunde ju inte bli sämre än Kolan och Jokela ??
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Ett såhär dåligt lag har vi aldrig haft i elitserien. Om vi inte spelar kvalserien nästa år är det nåt som är fel
« Föregående · 1405846 · Nästa »