Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
« Föregående · 590381 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
rödovithockeydy: Ja enligt kommentatorn. Han är för övrigt rätt bra, kommentatorn alltså. Tudligen har Oksa, trots målet, börjat bra.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Rooster23: Just fulltaliga och nu 2-0. Faan! Att vi inte kan hålla rent framför mål.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
LingaN: Tror det är fel att klandra Oksa här. Låter som om TIK inte ens är i närheten. Det låter som om Frölunda vinner alla tekningar också.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Nog för att båda målen har landat i fel kasse men 2 mål totalt efter en period spelad, på 5 olika arenor? Dåligt med målskyttar i år...
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Olle: Hur ska TIK nu lyfta upp spelet. Det här går ju inte. Annars får de dela om lag.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Rooster23: Timrås defensiva spel är en katastrof. Hur kan två spelare bli fria?
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
rödovithockeydy: Ja verkar inte bättre, hur kan Koskinen få fortsätta? Slarv igen av honom...
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Rooster23: Fruktansvärt, men tyvärr helt programenligt och väntat.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
MB: slog precis på radion .. de första jag hör "kalle koskinen tar pucken, nej han missar pucken tur att det inte var en frölundait där"
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Rooster23: Jo det ser inte bättre ut än att man får dela om lagen. Den här gången får inte Mike helber välja först.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Det är dags för en enkel-biljett tillbaka hem till Finland för Koskinen nu. Nubben och Kenta borde vara rakryggade och inse detta nu!
Koskinen är en av elitseriens i särklass sämsta backar.
Håll siffrorna nere, boys.
Koskinen är en av elitseriens i särklass sämsta backar.
Håll siffrorna nere, boys.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Skarin: Om jag får säga något så är alla timrås backar helt värdelösa, de sammarbetar väldigt dåligt.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
rödovithockeydy: En rökare från mittzon upp i plockhandskrysset =)
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
rödovithockeydy: Viktigt.....nu vänder det!!! Hej hopp vad lätt allt känns helt plötsligt! Dax för årets skrällvändning!
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Japp!!! 3-1....Timrå kommer nu....:)))
JAG är positiv o JAG ger aldrig upp!! :))
JAG är positiv o JAG ger aldrig upp!! :))
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Rooster23: Ja, måste få göra mål...det ger positiva vibbar....VI GER ALDRIG UPP....
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
rupert: Annars får vi ägna oss åt ramsor a´la den i Gavlerinken -02; "Vi ligger sist i serien"
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
MB: Kom igen nu. Ett mål till nu bakom Sandberg. Oksa bäst i TIK hittills....
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Oksa bäst i timrå enligt radion .. kul för honom!! tror han hade en riktigt dålig dag i linköping..
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Rooster23: Skönt för honom, men målisarna får ju så j-la mycket skott på sig i varje match så dom står verkligen ut......
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Låter lite konstigt det här kanske, men nu känns det som man har den rätta Timråkänslan igen, slå från underläge....Underbart...eller!!!
« Föregående · 590381 · Nästa »
bra läge?