Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
« Föregående · 590554 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
NR_9: Ja tyvärr är det så. Vi har Styf och Sanny som jag kan kalla duktiga backar i egen zon. Resten är för mig inga säkra kort att lita på. Jag förespråkar alltid en strikt defensiv i första hand. Då räcker det inte att ha två backar i ett lag.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Tycker det är skönt att det inte gnälls så mycket här idag på HS, utan det är lite go i inläggen, måste stötta var vi en i Sverige vi sitter...
VI GER ALDRIG UPP
VI GER ALDRIG UPP
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
mattis69: ingen aning .. men ja vet att det drog mycket sist fönstret var öppet ;)
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Skarin: Du och jag verkar vara eniga att det är viktigast att bygga bakifrån först, visst man vinner inte matcher med starkt defens men motståndarna lär ju inte göra det heller.
Jag vill att de byter backpar så att det blir par som kan sammarbeta, för det är bra backar vi har.
Jag vill att de byter backpar så att det blir par som kan sammarbeta, för det är bra backar vi har.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Va f-n är Kosken på plan i PP otroligt, och vad hör man slarv av Koskinen..
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Känns ändå skönt att vi med vårat dåliga lag kan spela så pass bra mot Frölunda.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Härligt nervöst, det är bara det att VF har så många matchvinnare USCH!!!
KÄMPA KÄMPA TIMRÅ...
KÄMPA KÄMPA TIMRÅ...
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Hälge: Ja, med tanke på att det är tidigt på säsongen så känns det skönt. De kan lira när de vill.. gäller bara att kunna få en jämnhet i matcherna.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Vadå blev det mål? jävla fittradio, dog när det var som mest spännande...!!!
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
rödovithockeydy: VI GER ALDRIG UPP, skakat om VF är jäkligt bra....
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Ambroo:
ja tyvärr,
men bra att ssk och mora också ser ut att förlora.-
ja tyvärr,
men bra att ssk och mora också ser ut att förlora.-
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Hälge: Det här laget är nog inte så dåligt men saknar spets. Hoppas att vi hittar en målskytt så ordnar det sig nog. För egen del kommer jag som vanligt att stötta laget i Stockholmsområdet. Jag kommer aldrig att svika det här laget !
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
rödovithockeydy: Precis.....matchen är väll inte slut innan slutsignalen går eller?
Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
MB: mmm...men tyvärr ger det inga poäng... hedersamma förluster får räcka, krisen är i antågande på allvar och inte bara här på HS...
« Föregående · 590554 · Nästa »
10-11 i skott