Spelmässigt är Pikken en stor besvikelse, men hans tacklingsvillighet/fulhet gör honom till ett unikum i laget och motiverar hans plats. Annars är jag fortsatt mild i sinnet, och noterar följande:
- Lander är löjligt viktig för detta lag. Snacka om att ta ansvar. Står upp, på plan och i båset. Respect, Lander - respect! - Backparet Sebbe/Karlsson är inte helt lyckat. Uppspel, någon? - Pudel-Hirsos kedja ser något trubbig ut. Chock, med tanke på snajprarna Svensson och Viinanen. - Just Viinanen måste undra vad han gjort Perra för ont. Han var en av lagets bästa spelare som center mellan Svensson och Murran. Som tack blir han flyttad till blindåkning bredvid Sirapowitz. - Spelet genom mittzon är verkligen inte Timrås melodi den här matchen. Det märks att VF kollat video, och sett hur man med enkla medel totalt kan döda Timrås uppspel. - Perra är dock nöjd så länge vi spelar på klockan. Och åker skridskor. Då ordner di annre upp sä!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Annars är jag fortsatt mild i sinnet, och noterar följande:
- Lander är löjligt viktig för detta lag. Snacka om att ta ansvar. Står upp, på plan och i båset. Respect, Lander - respect!
- Backparet Sebbe/Karlsson är inte helt lyckat. Uppspel, någon?
- Pudel-Hirsos kedja ser något trubbig ut. Chock, med tanke på snajprarna Svensson och Viinanen.
- Just Viinanen måste undra vad han gjort Perra för ont. Han var en av lagets bästa spelare som center mellan Svensson och Murran. Som tack blir han flyttad till blindåkning bredvid Sirapowitz.
- Spelet genom mittzon är verkligen inte Timrås melodi den här matchen. Det märks att VF kollat video, och sett hur man med enkla medel totalt kan döda Timrås uppspel.
- Perra är dock nöjd så länge vi spelar på klockan. Och åker skridskor. Då ordner di annre upp sä!