1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Fy fan för Lärking


Sv: Fy fan för Lärking
Grattis till en underbar säsong! Ni faller verkligen med flaggan i topp..all heder till er.

Nu skiter vi dock i er och ser fram mot final..;)

Sv: Fy fan för Lärking
TIK har gjort vågen och ärevarv! Grym stämning! "Vi vill ha alla kvar!" skanderade klacken.

JAG ÄR STOLT TIMRÅIT!!!

Sv: Fy fan för Lärking
hassebo: Fy fan va stort det här är egentligen! TIMRÅ IK! Ojojoj!

FORZA TIMRÅ! ALLTID!

Sv: Fy fan för Lärking
liepins: Håller med och vilket stöd man visar på hemmaplan. Så hyllar man sina hjältar.

Grattis till en fantastisk säsong och om några månader skall det bli intressant vad den så kallade expertisen tippar er på för plats i ES.

« · 252489
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.