Gå ända fram nu!!!!
« Föregående · 236812 Till forumet
Sv: Gå ända fram nu!!!!
Mälarmasen: Tack för det, Timrå IK och klacken kommer att göra allt för att infria din och vår önskan.
Sv: Gå ända fram nu!!!!
Vill passa på att tacka grabbarna för den hittils prestation de gjort!!! Hoppas det håller ända ut:)
Det är ni värda!!!
Lycka till i semi,,,,
Älska Timrå IK!!
Det är ni värda!!!
Lycka till i semi,,,,
Älska Timrå IK!!
Sv: Gå ända fram nu!!!!
Sargad: Japp, en säsong. 1977/78.. 17 mål 1 ass. Bäste målskytt detta år faktiskt...
Sv: Gå ända fram nu!!!!
Olgas furir: Jimmy har nog rätt han kan ha varit spelare. Biffen var tränare det året.
« Föregående · 236812
GO Leksand Stars!!!