GO TIMRÅ GO
« Föregående · 803999 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
htikare: Jajjemän nu jävlar tar vi 3 saftiga poäng mot HV! Glöm för guds skull inte bort att anmäla er allesammans till bortaresan till Linköping! Mycket bra pris enligt mig för att se Sveriges bästa lag mot LHC!
Sv: GO TIMRÅ GO
-Gurra-: Ja nu får det inte bli kalle Anka igen av alltihop mot HV..Ungdomskedjan med Regin Ryno o Anderson (kantte fnatte o tjatte) var ju hyfsad senast enl.rapporter..
o så har vi ju nu andra matchen med speltid för Alexander Lucas ..Larsson som nog vill visa framfötterna på "hemmaplan".. så vi hoppas på en God Jul!
o så har vi ju nu andra matchen med speltid för Alexander Lucas ..Larsson som nog vill visa framfötterna på "hemmaplan".. så vi hoppas på en God Jul!
Sv: GO TIMRÅ GO
-Gurra-:
Nog ingen fara med det, vi får snart segla medvind igen, med lite mer isso på bladet kommer målen.....
Nog ingen fara med det, vi får snart segla medvind igen, med lite mer isso på bladet kommer målen.....
Sv: GO TIMRÅ GO
För att glömma eländet ett tag:
Lyssnar med stor glädje på radioreferatet från den 14:e April 2000.
Vilken kväll, vilken match... vilken glädje. Känns väldigt bra i det unga men dock så inbitna Timråhjärtat varje gång detta rullar ut i högtalarna.
Hoppas att grabbarna ganska snart kommer kunna åstadkomma liknande underverk som de faktiskt gjorde den fantastiska säsongen 99-00.
Lyssnar med stor glädje på radioreferatet från den 14:e April 2000.
Vilken kväll, vilken match... vilken glädje. Känns väldigt bra i det unga men dock så inbitna Timråhjärtat varje gång detta rullar ut i högtalarna.
Hoppas att grabbarna ganska snart kommer kunna åstadkomma liknande underverk som de faktiskt gjorde den fantastiska säsongen 99-00.
Sv: GO TIMRÅ GO
Laken: Förstärkningar är bra om det gäller att fylla ut tomrum i truppen t.ex. om det fattas backar. Men det gäller att få dom att passa in också och att laget är samspelt. Tänk om alla skadade spelare hux flux blev friska och tillgängliga . Tror inte att det skulle vara som att fortsätta som om det var som i oktober, utan det skulle ta ett tag att få allt att ramla på plats igen . Om det ens är möjligt inom rimlig tid , tyvärr tror jag att alla skador satt sina spår, man har vant sig vid att förlora. Det finns inte någon framgångsvåg att surfa på utan trots hårt arbete så är det bara uppförsbacke. Risken är att den här säsongen också är förstörd, trots att det började så bra.
Sv: GO TIMRÅ GO
Laken: Prexis. Käka taggtråd till frukost, bit ihop, se vildjuret i vitögat o bekämpa sina demoner i huvet.
Sv: GO TIMRÅ GO
Är lite skeptisk till ytterligare förstärkningar. Istället bör spelarna rannska sig själva. Det enda sättet att förbättra självförtroendet är att börja vinna och det enda sättet att börja vinna är att kämpa ännu hårdare.
Sv: GO TIMRÅ GO
mikenomad: Tror att du prickade mitt på spikhuvudet! Vi supportrar har ju lite av den inställningen, hoppas leget kan ta ett snack om det hela borra ner huvet o köra för allt vad tygeln håller.
Sv: GO TIMRÅ GO
Läser Magnus Nyströms kommentar i Expressen ang. matchen i går, "finns inget mer bedrövligt än att se spelare som hittat en anledning att förlora." Låter som en rätt träffande bild av TIK i nuläget. Även om det tjatats om att inte använda skadorna som bortförklaringar så tror jag att det är precis vad som skett. Tror att det satt sig lite i bakhuvudet på många av spelarna, att "vi har så många skadade så vi lär nog förlora ikväll."
Ser i samma nättidning att TIK tydligen hör till ett av de lag som varit (är?) intresserade av Fredrik Eriksson, ni vet han som avgjorde finalen för FBK i våras och sen fick en drömlön i MIF. Där floppade han (som de flesta andra i MIF) och spelar numera i Bofors där han gör en hel del poäng. Han har dock nån klausul att han får gå om han får erbjudande från ES. Tydligen är även MIF åter intresserade, liksom SAIK och DIF...
Ser i samma nättidning att TIK tydligen hör till ett av de lag som varit (är?) intresserade av Fredrik Eriksson, ni vet han som avgjorde finalen för FBK i våras och sen fick en drömlön i MIF. Där floppade han (som de flesta andra i MIF) och spelar numera i Bofors där han gör en hel del poäng. Han har dock nån klausul att han får gå om han får erbjudande från ES. Tydligen är även MIF åter intresserade, liksom SAIK och DIF...
Sv: GO TIMRÅ GO
Hahl Bundy: Klart det finns ett liv efter julen..är bara vissa grisar som inte får uppleva det..
Sv: GO TIMRÅ GO
Vi får genomlida en match till mot HV, sen blir det uppehåll i 6 dgr, då får vi hoppas att det inte blivit för mycket korv, skinka, köttbullar o pilsner, sill, lax,lutfisk o hela feta köret hos grabbarna.
Nä, knäckebröd o vatten o sömn!
Brynäs hoppas jag käkar genom 2 1/2 julbord var, så dom är riktigt dästa.
Finns det ett liv efter jul? Tror det.
Nä, knäckebröd o vatten o sömn!
Brynäs hoppas jag käkar genom 2 1/2 julbord var, så dom är riktigt dästa.
Finns det ett liv efter jul? Tror det.
Sv: GO TIMRÅ GO
T T: Brrrrrr hua vad b-igt det känns. Inte några artister som det skriker efterfrågan på direkt. Tänk om det vore AC/DC istället (om man får drömma) Har TIK råd med ett fiasko ????
Sv: GO TIMRÅ GO
dr dängroth: Topplag idag det är b´ra..men hur ser det ut om 3veckor om vi inte skulle få in en enda lagförstärkning bakåt.. ja det är frågan..Tror vi behöver åtminstonde EN backförstärkning för Om Sanny i bästa fall blir borta 2-4 matcher..Lotvonen har överansträngda knäsenor som behöver vila o Kalles arm har ju inte varit okej på evigheter.. Hur mycket större lass kan Anton S. dra ??
Och Hur skall vi då kunna "stanna kvar" där uppe på nuvarande betyryggande mark??
Förstår att ekonomin kanske knappt tillåter en ENDA förstärkning men det går fort i utförsbacken med trepoängsystemet..
Och Hur skall vi då kunna "stanna kvar" där uppe på nuvarande betyryggande mark??
Förstår att ekonomin kanske knappt tillåter en ENDA förstärkning men det går fort i utförsbacken med trepoängsystemet..
Sv: GO TIMRÅ GO
1 inlägg, okey då. Nu i den mänskliga röd-vita maskinens sjukstuga yrar folk som en cirkelsåg som hakat upp sig. Det är ingen hjälp.
Den kvicksilverhockey vi sett hittills där snabba silverstreck yvigt målats över den vita duken, där målmedvetna drag under tonvis av fokus sprättat upp varenda motståndare tre varv på läktaren och in i egen kasse, den hockeyn är ej död eller skadad gott folk. Den kommer nog tillbaka trots skadeläget nu. Det är så lätt att tappa perspektiv på bekymmer. Fortfarande är laget ett topplag. Till sist -samarbete är bra. Det vinner alla på!
Den kvicksilverhockey vi sett hittills där snabba silverstreck yvigt målats över den vita duken, där målmedvetna drag under tonvis av fokus sprättat upp varenda motståndare tre varv på läktaren och in i egen kasse, den hockeyn är ej död eller skadad gott folk. Den kommer nog tillbaka trots skadeläget nu. Det är så lätt att tappa perspektiv på bekymmer. Fortfarande är laget ett topplag. Till sist -samarbete är bra. Det vinner alla på!
Sv: GO TIMRÅ GO
T T: Varför det? Bra för Asplund att få matchträning, dessutom var han 95%-ig vilket ju enbart är positivt. Hoppas att the cats är tacksamma för lånet :)
Sv: GO TIMRÅ GO
T T: Borde du inte glädjas åt att Asplund visar att han har en fin form ? :), Menar även om Sundsvall och Timrå inte gillar varandra samarbetar man ju och det är ganska viktigt att man Som elitserie klubb har ett fungerande sammarbete med en allsvensk klubb.
Sv: GO TIMRÅ GO
Red Rocker: alltså det är göteborgare, tror ni verkligen att dom märker skillnad på Asplund och Backlund..
« Föregående · 803999 · Nästa »