GO TIMRÅ GO
« Föregående · 803999 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
htikare: Jajjemän nu jävlar tar vi 3 saftiga poäng mot HV! Glöm för guds skull inte bort att anmäla er allesammans till bortaresan till Linköping! Mycket bra pris enligt mig för att se Sveriges bästa lag mot LHC!
Sv: GO TIMRÅ GO
andyo:
Jag är redan anmäld och vill verkligen åka
Så jag stämmer bara in i din vädjan
Jag är redan anmäld och vill verkligen åka
Så jag stämmer bara in i din vädjan
Sv: GO TIMRÅ GO
Har precis laddat ner Timrå IK - HV71 21/12. Skall avnjuta vår upphämtning en gång till!
Sv: GO TIMRÅ GO
the_dude: Den sändes på Canal+ och det var någon releasegrupp (folk som rippar tv-program och dylikt) som valde att rippa den sändningen. Efter att dom hade rippat den lades den ut på diverse torrentsidor (tror det var swebits som hade Timrå - HV) för torrentanvändare att dra hem. Lingan har gjort det och således har han laddat hem den. :)
Sv: GO TIMRÅ GO
Kerstin_k: swebits måste man ju va medlem på för att ladda hem från(?) ingen som kan lägga ut den nån annanstans? =)
Sv: GO TIMRÅ GO
the_dude: De flesta C+ matcherna brukar läggas ut på nätet. Ni som är medlemmar på Swebits kan ladda ner den (klicka på länken i inlägget). På The Pirate Bay har ingen lagt upp matchen ännu.
Vem bryr sig om man inte gynnar Canalplus som tror de äger varenda ishockeyarena?
Vem bryr sig om man inte gynnar Canalplus som tror de äger varenda ishockeyarena?
Sv: GO TIMRÅ GO
LingaN:
Kan det bero på att varje elitserielag fär ca: 15.000.000 i tvpengar varje säsong? Eller tror du att dessa pengar kommer direkt från Tumba?
Kan det bero på att varje elitserielag fär ca: 15.000.000 i tvpengar varje säsong? Eller tror du att dessa pengar kommer direkt från Tumba?
Sv: GO TIMRÅ GO
T T: Inte vidare spännande och allra helst inte när man tittar till poängproduktionen de senaste säsongerna.
Sv: GO TIMRÅ GO
Först slaktar vi allt sen kommer skadorna och vi losar allt.
Från serieledning med 10-11 pinnar till farhågor att hamna i kvalserien.
Säga vad man vill men det är aldrig långtråkigt att vara Timråit!!!
Alla ni som ÄLSKAR Timrå klappar nu.
KLAPP KLAPP
Från serieledning med 10-11 pinnar till farhågor att hamna i kvalserien.
Säga vad man vill men det är aldrig långtråkigt att vara Timråit!!!
Alla ni som ÄLSKAR Timrå klappar nu.
KLAPP KLAPP
Sv: GO TIMRÅ GO
Någon som vet när pärssinen, nyllet och eventuellt Carlsson samt lotvonen är tillbaka i spel??
Sv: GO TIMRÅ GO
Som det har utvecklat sig så är man tvungen att hålla på typ Modo, FBK och Frölunda i kväll. Usch...
Sv: GO TIMRÅ GO
TIKbiff: hmmm. Inga resultat går med i kväll...
Då var det 12 pinnar ner till kvalserien då... hua
10 ner till Mora, och de har två matcher mindre. Som vanligt i såna här situationer kommer man efter en stunds analyserande på att man inte kan backa sig ur en uppförsbacke. Det gäller att vi själva börjar plocka poäng nu, annars är det kört.
Känner igen detta från fjolåret då man mest bara satt och hoppades att den och den inte skulle ta poäng, medan vi själva radade upp torskar
Då var det 12 pinnar ner till kvalserien då... hua
10 ner till Mora, och de har två matcher mindre. Som vanligt i såna här situationer kommer man efter en stunds analyserande på att man inte kan backa sig ur en uppförsbacke. Det gäller att vi själva börjar plocka poäng nu, annars är det kört.
Känner igen detta från fjolåret då man mest bara satt och hoppades att den och den inte skulle ta poäng, medan vi själva radade upp torskar
Sv: GO TIMRÅ GO
lincoln:
Hoppas på ett bakslag för MIF på torsdag, någon som vet hur det ser ut på skadefronten? (skadeläget uppe till höger tror jag inte riktigt stämmer)
Hoppas på ett bakslag för MIF på torsdag, någon som vet hur det ser ut på skadefronten? (skadeläget uppe till höger tror jag inte riktigt stämmer)
Sv: GO TIMRÅ GO
TIKbiff:
Enligt Timrås läkare Johnny Karlsson:
Timo Pärssinen:
Väntas kunna spela strax efter nyår.
Robert Carlsson:
Lika som för Pärssinen, väntas vara tillbaka strax efter nyår.
Kimmo Lotvonen:
Tillbaka om ca 2 veckor.
Peter Nylander:
Fått special sydd hanske. Mycket upp till han själv när han kan spela igen.
Hahl: Kommer troligen inte kunna spela mer i grundserien
Enligt Timrås läkare Johnny Karlsson:
Timo Pärssinen:
Väntas kunna spela strax efter nyår.
Robert Carlsson:
Lika som för Pärssinen, väntas vara tillbaka strax efter nyår.
Kimmo Lotvonen:
Tillbaka om ca 2 veckor.
Peter Nylander:
Fått special sydd hanske. Mycket upp till han själv när han kan spela igen.
Hahl: Kommer troligen inte kunna spela mer i grundserien
Sv: GO TIMRÅ GO
ÄlskarTIK: Gahh.... Kan dom inte börja trilla tillbaka nu? Känns som en otroligt viktig match mot Malmö. Visst fasiken sänder dom den på PPV också?
Sv: GO TIMRÅ GO
ÄlskarTIK:
Japp, det jag funderade mest på är om "strax efter nyår" innebär denna vecka, kanske hemma mot modo?
Japp, det jag funderade mest på är om "strax efter nyår" innebär denna vecka, kanske hemma mot modo?
Sv: GO TIMRÅ GO
TIKbiff: Tro de, men är inte säker.. Men vi kan ju alltid hoppas att dom är tillbaka mot MoDo nu på lördag
Sv: GO TIMRÅ GO
Per HApps: kan du inte börja med att åtminstone skriva av matchprogrammet för i år så kan vi börja skicka över siffor för tidigare år sedan?
Du får en på vägen: 10 Joakim Nilsson
Du får en på vägen: 10 Joakim Nilsson
Sv: GO TIMRÅ GO
Per HApps: Jag slängde in ett gäng jag minns från huvudet nu och DreamTeam har rotat upp gamla matchprogram så sidan fylls rätt snabbt just nu. ;)
Sv: GO TIMRÅ GO
JimmyH: Japp, jag hittade lite olika matchprogram från säsongerna 1988-89, 1989-90, 1990-91, 1991-92, 1995-96 ;-)
Sv: GO TIMRÅ GO
Ja Nyllet lär kunna spela för enligt källor så va han nere kring jul och tränade med hans lillebror i MB och då gick det bra han körde på med dem men han sköt inte slagskott.
NYLLET; PÄRSSINEN; NILSSON & CARLSON VILL JAG SE I MATCHDRESSEN PÅ TORSDAG ANNARS BLIR DET ÄNNU EN FÖRLUST.
NYLLET; PÄRSSINEN; NILSSON & CARLSON VILL JAG SE I MATCHDRESSEN PÅ TORSDAG ANNARS BLIR DET ÄNNU EN FÖRLUST.
Sv: GO TIMRÅ GO
Om inte SSK går upp i elitserien så vore väl Jonas Enroth en bra ny andremålvakt i Tik för nästa säsong..det är ju lite Krizanstuk över hans spelstil!
(menar inte att han är lika bra som denne..)
(menar inte att han är lika bra som denne..)
Sv: GO TIMRÅ GO
Sune: Fast långsiktigt känns ju Enorth som en jävla grej. Han lär ju knappast sticka över till NHL än på ett tag, så han kan gott och väl mogna i ett ES-lag. Frågan är ju dock om inte SSK kommer att gå upp, jag tror det. Då behöver vi inte fundera på vart Enroth hamnar.
Sv: GO TIMRÅ GO
Sune: Ne varför nöja oss med kapanen, vi tar hit källarsson, Fredik Andersson, Bosse Ahl, Henrik Eriksson osv.
Hoppas du håller käften när Backlund och alla andra i laget kommer in i formen igen.
Hoppas du håller käften när Backlund och alla andra i laget kommer in i formen igen.
Sv: GO TIMRÅ GO
andyo: Man undrar om det var en dröm att komma till slutspel,eller om det var ett mål,för det är en jä.. skillnad. Det som sker den här veckan ,det visar var vi står ,sen vilar ödet i våra händer eller i andras ,kanske i Kentas
eller Kents.
Ett tjänste fel vore att inte kontakta K Manderwille,har hört att man inte har talat med honom alls ....Säker källa!
eller Kents.
Ett tjänste fel vore att inte kontakta K Manderwille,har hört att man inte har talat med honom alls ....Säker källa!
Sv: GO TIMRÅ GO
Nybbe: Varför skulle dom prata med honom ?
Han har är ju kontrakterad. Så han kan ju inte spela för oss.
Han skulle ha fått förlängt redan ifjol.
Han har är ju kontrakterad. Så han kan ju inte spela för oss.
Han skulle ha fått förlängt redan ifjol.
« Föregående · 803999 · Nästa »