1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 801878

Sv: GO TIMRÅ GO
dr dängroth: Topplag idag det är b´ra..men hur ser det ut om 3veckor om vi inte skulle få in en enda lagförstärkning bakåt.. ja det är frågan..Tror vi behöver åtminstonde EN backförstärkning för Om Sanny i bästa fall blir borta 2-4 matcher..Lotvonen har överansträngda knäsenor som behöver vila o Kalles arm har ju inte varit okej på evigheter.. Hur mycket större lass kan Anton S. dra ??
Och Hur skall vi då kunna "stanna kvar" där uppe på nuvarande betyryggande mark??

Förstår att ekonomin kanske knappt tillåter en ENDA förstärkning men det går fort i utförsbacken med trepoängsystemet..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.