GO TIMRÅ GO
« Föregående · 769289 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Fanzin: Men det var då värst vilken räkmacka... Ska det verkligen vara så här att hålla på TIK? Jag är förvirrad...
Sv: GO TIMRÅ GO
Hohoho...så enkelt, så enkelt. Seriöst: är det bara skitlag i den här serien?
Skulle behöva lite NHL-matchning för att få nerv i matcherna. Agera Nubben!
Skulle behöva lite NHL-matchning för att få nerv i matcherna. Agera Nubben!
Sv: GO TIMRÅ GO
matte1:
Jaji, tack för i afton! 3-1 i Swedbank Arena, där MoDo enligt förhandssnacket var så jävla svårslagna... Nu seglar vi ifrån resten av hockeyeliten som vi spöar som skiten!
Jaji, tack för i afton! 3-1 i Swedbank Arena, där MoDo enligt förhandssnacket var så jävla svårslagna... Nu seglar vi ifrån resten av hockeyeliten som vi spöar som skiten!
Sv: GO TIMRÅ GO
gud: Det undrade jag med, men allt blev så kryptiskt så jag tordes inte svara... .
:-D
:-D
Sv: GO TIMRÅ GO
SAIK kvitterade sent mot Brynäs, förlängning väntar efter 5-5.
5 insläppta mål, det känns som att Brynäs har problem med försvarsspelet, passar ju bra inför lördagens match i Läkerol Arena =)
5 insläppta mål, det känns som att Brynäs har problem med försvarsspelet, passar ju bra inför lördagens match i Läkerol Arena =)
Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line: Det värsta är ju att man tror man drömmer, men det är en väldigt skön dröm.....
Sv: GO TIMRÅ GO
Seriöst, vi har fan fler pinnar ner till tvåan än vad Frölundas skrapat ihop totalt.
Adjektiven har varit slut länge, numer krävs pantominer för att ge uttryck för mina känslor. Vansinne! Rent och skärt vansinne!
Adjektiven har varit slut länge, numer krävs pantominer för att ge uttryck för mina känslor. Vansinne! Rent och skärt vansinne!
« Föregående · 769289 · Nästa »