GO TIMRÅ GO
« Föregående · 769413 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Men skärp er, ta denna serieledning med en nypa salt, vi är inte bäst i hela världen, de börjar gå lite långt nu. Tagga ner å softa litegrann
Sv: GO TIMRÅ GO
Det som gör det hela ännu mer imponerande är att vi har spelat minst hemmamatcher av alla lag i serien
Sv: GO TIMRÅ GO
Det är bara grattulera Timrå visar att man är ett topplag. Nu var jag dock inte på plats men som det lät på radion så vinner timrå helt rättvist där man stundtals spelat ut modo fullständigt.
Grattis till en ny seger
Grattis till en ny seger
Sv: GO TIMRÅ GO
matte1: Det är nog fortfarande 05/06, och man har inte vaknat än, bara en underbar dröm, väck mig aldrig, får då står Oksa där i blå mask igen.....
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: Nej men de verkar ju onerkligen som att vi för närvarande är bäst i elitserien just nu... tagga ner o skär en skinka på dej själv du :)
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: Det är ingen som sagt att vi är bäst i världen. Det enda vi säger att det är SJUKT
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio:
Ta och gå och sätt dig på Domustrappan och tjura du. Jag kommer i alla fall att njuta tills på torsdag.
Ta och gå och sätt dig på Domustrappan och tjura du. Jag kommer i alla fall att njuta tills på torsdag.
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: Meh!!! Detta är ju underbart o jag tänker vara glad med giporna högt under lååååååååååång tid.....slå MoDo är ta mej fan lika skönt som sex....helt outstanding...Jag bara njuter o njuter....INGEN kan ta ifrån mej denna glädje just nu....
Sv: GO TIMRÅ GO
Per HApps: De verkar bara som alla ser Timrå som världens bästa lag just nu, visst de går bra för oss, men de kan vända lika fort igen...
Sv: GO TIMRÅ GO
Ann: Jag njuter också tillfullo av Timrås frammarsch men jag vet att de lika fort kan vända igen.
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: Då har du verkligen helt fel uppfattning. Läs om läs rätt mr.
Otroligt skönt med seger. Det går så förvånansvärt bra att man inte vet om man drömmer. Men nej tydligen gör man inte det.
Det stavas Timrå IK..Fukking love it!
Otroligt skönt med seger. Det går så förvånansvärt bra att man inte vet om man drömmer. Men nej tydligen gör man inte det.
Det stavas Timrå IK..Fukking love it!
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio:
Inte värdens bästa lag kanske , men i alla fall Västernorrland bästa lag för tillfället och det räcker gott åt mig i alla fall.
Inte värdens bästa lag kanske , men i alla fall Västernorrland bästa lag för tillfället och det räcker gott åt mig i alla fall.
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: Klart dom kan....men ska man gå o tänka "äh fan ingen ide att jag glädjer mej för dom loosar säkert nästa match ...." NÄPP...inte min melodi de du...
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: nya salt? när vi totalt tappat 4 poäng på 11 matcher?
Det här är fan historiskt.
Defensiven är galet bra och framåt levererar alla precis vad man hoppats på, plus mer!
Det här är fan historiskt.
Defensiven är galet bra och framåt levererar alla precis vad man hoppats på, plus mer!
Sv: GO TIMRÅ GO
Per HApps: Det kanske är "generalen" som tycker vi är bäst i världen, men som försöker hålla sig på jorden ;-)
Sv: GO TIMRÅ GO
Ann: Ja det går inte att bli mer imponerad av timrå. Dom har verkligen visat att man är ett topplag som är i toppen för att stanna. Förstod redan tidigt idag Modo skulle få det tufft mot Timrå.
Men som sakt Grattis till en ny seger
Men som sakt Grattis till en ny seger
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio:
Ta och sätt dig på Domustrappan och sörj över kommande förluster.
Fan det var bättre förr, ju förr desto bättre :)
Ta och sätt dig på Domustrappan och sörj över kommande förluster.
Fan det var bättre förr, ju förr desto bättre :)
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: nä vi fattar bara att vi har TIO poäng ner till andra platsen.
då ska man vara GLAD hörru!
då ska man vara GLAD hörru!
Sv: GO TIMRÅ GO
Detta är anledningen att jag bojkottat denna GÄSTBOK under ett antal månader. För de spelar ingen roll vad man säger, ni vrider å vänder på f**n allting.
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: Manodepressiv? Gillar att pendla mellan glädje och sorg?
Nä, tror du drar oss i benet lite. Gutår, broder!
Nä, tror du drar oss i benet lite. Gutår, broder!
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: Det enda jag vridit på ikväll är volymen på högtalarna under matchen...
Du får tycka vad du vill men om du skriver det här o vi tycker annorlunda må du ju kunna ta att vi skriver det VI vill och tycker....eller hur...
Du får tycka vad du vill men om du skriver det här o vi tycker annorlunda må du ju kunna ta att vi skriver det VI vill och tycker....eller hur...
Sv: GO TIMRÅ GO
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
Jag har tron på mej själv på min sida
Jag har väntat så länge på just den här dan
Och de e skönt när den äntligen kommer
Jag har väntat så länge på just den här dan
Och den ger lust - när den kommer
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
Jag har tron på mej själv på min sida
Jag har väntat så länge på just den här dan
Och de e skönt när den äntligen kommer
Jag har väntat så länge på just den här dan
Och den ger lust - när den kommer
Sv: GO TIMRÅ GO
Det här är ju för f.. helt jävla sjukt hur bra det går.
Nu passar vi på att njuta!!!!!!!!
Forza Timrå
Nu passar vi på att njuta!!!!!!!!
Forza Timrå
Sv: GO TIMRÅ GO
Bragd-Birger: Spelar de någon roll vad jag skriver? Du/ni vänder bara på de så de kvittar väl...
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: Mmmm. Du, är det okej om jag släpper vår diskussion nu? Vill inte vara otrevlig, men det är lite fest här serru.
Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: Äkta Timråanda........ Gläd dig inte för mycket,det går åt h..e iallafall. Trodde kanske att ALLA timråbor lagt av dendäringa attityden som man verkligen anammat från Jante. Kom igen o gläd dig för fan! Vi är Storebror nu o forever!!!!!!!!!!!!
Sv: GO TIMRÅ GO
United, united, united we stand
United we never shall fall
United, united, united we stand
United we stand one and all
Judas är inte så tokigt heller ;.)
United we never shall fall
United, united, united we stand
United we stand one and all
Judas är inte så tokigt heller ;.)
Sv: GO TIMRÅ GO
Fanzin: Ja den ser jag framemot, Malmö har gått bra i dom 2 senaste matcherna så de kan bli spännande.
« Föregående · 769413 · Nästa »