GO TIMRÅ GO
« Föregående · 770352 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
TIKbiff:
Inte heller Wikipedia erbjuder någon hjälp.
Inte heller Wikipedia erbjuder någon hjälp.
Länkar:
http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=Special%3ASearch&search=banjoballong&fulltext=S%C3%B6k
http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=Special%3ASearch&search=banjoballong&fulltext=S%C3%B6k
Sv: GO TIMRÅ GO
knaskamilla:
Va faan...inte ens spay kan man hitta något på, dom säger att
man till och med kan hitta tjejer där, men banjoballongerna är slut...
Va faan...inte ens spay kan man hitta något på, dom säger att
man till och med kan hitta tjejer där, men banjoballongerna är slut...
Sv: GO TIMRÅ GO
Knylan: Syndes inte så bra men det duger ju, Sedan måste jag få fråga vad äre dom sjunger alldeles på slutet?
Sv: GO TIMRÅ GO
Uddan: Med tanke på hur usel Svedberg nu är enligt dig så är det märkligt att timrå ändå leder serien med 10 poäng. Svedberg spelade ju ändå drygt 13 minuter senast. På den tiden borde han ju ha hunnit med hur många misstag som helst som resulterade i baklängesmäl, och kanske även ett par självmål.
Sv: GO TIMRÅ GO
Moverare: Tycker att du har en poäng där, men komihåg att Timrå har ju faktiskt släppt in hela 15 mål. Svedberg ligger väl bakom minst 14 av dem.
Sv: GO TIMRÅ GO
Moverare: Svedberg var helt sanslöst värdelös i matchen mot Djurgården. Tre (onödiga) utvisningar och nästan inte ett rätt på banan.
Sv: GO TIMRÅ GO
Stenkarn: Det är kanske Eric Moes förtjänst att han har lyft sig de senaste matcherna..?
Sv: GO TIMRÅ GO
Moverare: Heja Svedberg. Mot DIF var han dock riktigt olycklig. Värsta var inte att han drog på sig tre tvåor, det värsta var att han fick fortsatt speltid efter det.
Sv: GO TIMRÅ GO
Per Styf har också +2.
Men det finns lögn, förbannad lögn och statistik, så siffrorna säger ju inte allt.
Men det finns lögn, förbannad lögn och statistik, så siffrorna säger ju inte allt.
Sv: GO TIMRÅ GO
El Maco: För övrigt ska jag ut till timrå och spela lite hockey. actionleif och Edström och några till. Vi har inlett ett samarbete mellan supporterlagen. Eftersom vi vunnit fyra av fem så ska vi låta våra juniorer och mindre begåvade som spelare, som jag själv, stå på tillväxt i timrå.
Sv: GO TIMRÅ GO
nectis:
Är det inte ganska svårt att utse Sveriges bästa supporterklubb? Vad väger in, liksom? Hur väl sammansatt styrelsen är, hur bra skött ekonomin är, hur ofta man gör tifon, hur ofta man ordnar resor...mer?
Är det inte ganska svårt att utse Sveriges bästa supporterklubb? Vad väger in, liksom? Hur väl sammansatt styrelsen är, hur bra skött ekonomin är, hur ofta man gör tifon, hur ofta man ordnar resor...mer?
Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Japp, för övrigt skulle jag vilja göra nåt mer av Supporterhockeyn. Som en cup med fyra lag. Vi, timrå och låt säga Brynäs, Modo, Löven eller Leksand.
Sv: GO TIMRÅ GO
Moverare: Hade han inte Moe brevid sig så skulle de inte fungera alls..Han har Moe att tacka för dom misstagen han gjort.
Sv: GO TIMRÅ GO
Uddan: Var vänlig att förklara ditt resonemang. Har Moe, av ren vänlighet, tagit på sig baklängesmål som Svedberg orsakat?
Sv: GO TIMRÅ GO
Moverare: Näe men de hade blivit mer om inte moe hade varit där..Tur att Svedberg försvinner nästa säsong!
Sv: GO TIMRÅ GO
Uddan: Snälla förklara. Jag har så svårt för människor som bara vräker ur sig saker utan någon som helst tanke eller resonemang bakom.
Sv: GO TIMRÅ GO
Moverare:
Uddan: Snälla förklara. Jag har så svårt för människor som bara vräker ur sig saker utan någon som helst resonemang bakom.
Hahahaha å när började DU tänka på det mister movve
Uddan: Snälla förklara. Jag har så svårt för människor som bara vräker ur sig saker utan någon som helst resonemang bakom.
Hahahaha å när började DU tänka på det mister movve
Sv: GO TIMRÅ GO
30: Har jag någonsin sagt att jag tycker om mig själv?
Nä!
Däremot kan jag argumentera för min sak bättre än de flesta.
Nä!
Däremot kan jag argumentera för min sak bättre än de flesta.
Sv: GO TIMRÅ GO
Moverare:
du skrev "jag har svårt för människor som vräker ut sig"....det är väl det du håller på med här i tid å otid även om det mesta är skämt så vet jag att du menar allvar av mycket....eller
du skrev "jag har svårt för människor som vräker ut sig"....det är väl det du håller på med här i tid å otid även om det mesta är skämt så vet jag att du menar allvar av mycket....eller
Sv: GO TIMRÅ GO
Mats Edström:
Är det du som lägger straffen i filmarkivet på hockeysnack under "kylig straffmiss" hahaha
Är det du som lägger straffen i filmarkivet på hockeysnack under "kylig straffmiss" hahaha
Sv: GO TIMRÅ GO
30: Tyvärr så skulle jag aldrig få chansen, klarar bara av att åsamka egna laget straffar...
Sv: GO TIMRÅ GO
Såg på Svd.se att Halh ligger tre i tekningsligan bland de som gjort minst 40 tekningar. Det trodde jag inte. Trodde att han skulle ligga lite längre ner.
"3. Riku
Hahl
Timrå,
47 tekningar,
57,45 % vunna."
Så kan det gå.
"3. Riku
Hahl
Timrå,
47 tekningar,
57,45 % vunna."
Så kan det gå.
Sv: GO TIMRÅ GO
El Maco:
Kan vi hoppas på en ny vinst? Eller börjar vi bli för bortskämda med hemmasegrar?
Kan vi hoppas på en ny vinst? Eller börjar vi bli för bortskämda med hemmasegrar?
« Föregående · 770352 · Nästa »
Lika illa på Altavista...jag fattar inte..
Kan någon ringa svenska akademin så vi får en lösning på detta..