GO TIMRÅ GO
« Föregående · 773259 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Virus hatar ju timrå för i varenda match han komenterar så är timrå dålig och alla andra bra oavsett hur det går i matcherna
Sv: GO TIMRÅ GO
RTS: Tja hur han ser ut skiter jag i men som tv komentator bör man inte vara så fientlig mot ett lag som han är.
Sv: GO TIMRÅ GO
RTS: Det viktiga nu är ju att inte släppa in ett baklängesmål.
Vist ska dom gå för vinst men aj aj aj inte tappa bakåt
Vist ska dom gå för vinst men aj aj aj inte tappa bakåt
Sv: GO TIMRÅ GO
Batman: Jaha, då gäller det att rädda minst en poäng då. Onödigt av Hahl.
Kämpa Timrå!
Kämpa Timrå!
Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: Hahl ut på en tvåa och Pärssinen ut på tio min. Hela förstalinan borta i sudden. Jippie...
Sv: GO TIMRÅ GO
Jävla skit! förlorade poäng idag igen. Men varför stängs inte Thomas Andersson av, eller bötfälls efter Göteborgsmatchen?
Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: Han lär ju inte vara Kentas favorit i alla fall... lite pinsam är han dock...
Sv: GO TIMRÅ GO
Njä vi säger så här Timrå måste hålla sig på banan för mycke utvisningar + att första kjedjan har varit väldigt osynlig dom sista matcherna + att vi behöver få tillbaka sanny snart = SM-Guld
Sv: GO TIMRÅ GO
Vi leder serien, ingen är dålig och i morgon kliver Asplund in och storspelar.
Halleluja.
Halleluja.
« Föregående · 773259 · Nästa »