håll tummarna
« Föregående · 126992 Till forumet
Sv: håll tummarna
polka: Skillnaden mellan AIK ifjol och Timrå är att vi har haft en mycket svårare inledning än AIK. De hade nykommlingarna LHC, SSK och ett riktigt dålig MIF som de vann emot i de tre första omgångarna innan de åkte på torsk mot starka HV. Vi har ändå haft 1-3 i fjolårets tabell och även de två finalisterna.
Sen släppte de in dubbelt så många mål som oss(8 st). Och när vissa "experter" säger att vi har okända och svaga nyförvärv så ska vi juh inte ens tala om AIK som bara fick krafset av Jokerit och egna junisar.
Nu säger inte jag att det kommar att bli slutspel och så men jag tror helt klart att vi har bra förutsättningar att göra en riktigt bra säsong och jag tror definitivt vi har en stor chans att slippa KS pga att det kommer att bli jämt i botten. Där för den delen även "ditt" lag kommer vara och kriga.
Forza TIK!!
Sen släppte de in dubbelt så många mål som oss(8 st). Och när vissa "experter" säger att vi har okända och svaga nyförvärv så ska vi juh inte ens tala om AIK som bara fick krafset av Jokerit och egna junisar.
Nu säger inte jag att det kommar att bli slutspel och så men jag tror helt klart att vi har bra förutsättningar att göra en riktigt bra säsong och jag tror definitivt vi har en stor chans att slippa KS pga att det kommer att bli jämt i botten. Där för den delen även "ditt" lag kommer vara och kriga.
Forza TIK!!
« Föregående · 126992
Till alla TIK supportrar som efter fyra mer eller mindre betydelselösa matcher höjer laget till stratosfären, men samtidigt inte riktigt kan förstå/förklara TIK: s inledande segersvit, vill jag rikta en vänlig men bestämd uppmaning: Håll tummarna för våran lilla harpalt i stället för att gnugga er i ögonen eller nypa er i armen när ni tänker på den groteskt uppblåsta örn som Ni själv skapat.