Är det någon fler än mig som har problem med inloggningen på Hockey Live? Får bara fram:
"Det personnummer du angivit är ogiltigt (felnr 1004). Det måste bestå av 12 siffror: t ex 197111301234."
Blir grymt irriterad, var exakt samma problem för mig förra gången jag försökte. Och givetvis har jag skrivit i 12 siffror så ingen snilleblixt tror att jag gjort nått sånt enkelt misstag...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Det personnummer du angivit är ogiltigt (felnr 1004). Det måste bestå av 12 siffror: t ex 197111301234."
Blir grymt irriterad, var exakt samma problem för mig förra gången jag försökte. Och givetvis har jag skrivit i 12 siffror så ingen snilleblixt tror att jag gjort nått sånt enkelt misstag...