Hockey Live
« Föregående · 126269 Till forumet
Sv: Hockey Live
Knylan: Fick samma problem när jag skulle fixa det samma dag när matchen var. Rådet jag ger dig är att fixa login när det inte är så stort tryck på bandbredden, måste bero på det! Tyvärr så har jag ingen hjälp som hjälper dig ikväll för att lyssna på hockey
Sv: Hockey Live
Amb-41: Aha, satana! Ska försöka komma ihåg att fixa det där imorgon, nu får det väl bli sportradion då. Finns det förresten ingen direktlänk till radion? Vilken spelare spelar man upp radion i? Real Player?
Sv: Hockey Live
Knylan: jamen vart fan e sportradion då!? just nu e det bara nå sautans sagostund på p4!!!????
Sv: Hockey Live
Knylan: Du kan ju alltid prova igen hela tiden... bandbredden kan ju bli bättre. Prova ngn annans pers nr... pojkvänn eller dylikt
« Föregående · 126269
"Det personnummer du angivit är ogiltigt (felnr 1004). Det måste bestå av 12 siffror: t ex 197111301234."
Blir grymt irriterad, var exakt samma problem för mig förra gången jag försökte. Och givetvis har jag skrivit i 12 siffror så ingen snilleblixt tror att jag gjort nått sånt enkelt misstag...