1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Hockeyresan


Hockeyresan

Som sagt jag kan inte låta bli att tjata lite... Missa nu inte"Hockeresan" på tv ikväll. Det känns som ett viktigt programsom kan skapa viss debatt gissar jag...

Innehåll: Under två år följer vi ett gäng killar och en tjej somspelar ishockey i Vallentuna. Spelarna är i 15-16 års-åldern ochuttagningen till B-juniorerna väntar. Leken blir plötsligt allvar närkonkurrensen om "spelarmaterial" hårdnar.

FORZA TIK..........alltid, alltid...........







Sv: Hockeyresan
Friman SR: Lovar ja ska se den :P !

Sv: Hockeyresan
Fan vad du tjatar om hockeyresan, hehe :D. Jag tror jag ska se den

Sv: Hockeyresan
Fan kommer säkert missa den juhh. Ni få påminna mig

Sv: Hockeyresan
Friman SR: TV4-sporten och Sportspegeln samtidigt... hmm, får vänta på reprisen.

Sv: Hockeyresan
Hockeyresan var ju ganska bra kul och se iallafall

Sv: Hockeyresan
Nån som vet var låten heter som dom spelade på slutet? Den var ju skitbra

Sv: Hockeyresan
LingaN: ja den va väl ok, men namnet vet ja inte.

Sv: Hockeyresan
LingaN: Det var från TOP GUN filmmusiken! Vet ej vad låten heter, pga, att jag ej kommer ihåg hur den gick nu? annars hade jag kunnat kolla på min mp3-spelare som innehåller bla, TOP GUN-låtarna.

Sv: Hockeyresan
ståpäls: När är reprisen då?

« · 505642
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.