Jag är hur glad som helst . Timrå har gjort en fantastisk sesse så här långt. Tycker att Nubben borde få priset som årets idrottsledare, med den känslan som han har i fingertopparna så kan det nu inte bara gå åt skogen va? Små medel och stora resultat . TACK . Tror ändå att den bästa värvningen är dom 2 tränarna. Tack från en inte långt från Kringelstan !
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tror ändå att den bästa värvningen är dom 2 tränarna.
Tack från en inte långt från Kringelstan !