1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Hur lycklig som helst


Hur lycklig som helst
Jag är hur glad som helst . Timrå har gjort en fantastisk sesse så här långt. Tycker att Nubben borde få priset som årets idrottsledare, med den känslan som han har i fingertopparna så kan det nu inte bara gå åt skogen va? Små medel och stora resultat . TACK .
Tror ändå att den bästa värvningen är dom 2 tränarna.
Tack från en inte långt från Kringelstan !

Sv: Hur lycklig som helst
Matte Karlsson: Det känns bra för Nubben.Ifjol skulle
han halshuggas och i år är han ett helgon.Det är inte
långt från fiasko till succe.

Sv: Hur lycklig som helst
Matte Karlsson: Inte långt från kringelstan. Kan de vara New Mills?

« · 180552
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.