Hur lycklig som helst
« Föregående · 180552 Till forumet
Sv: Hur lycklig som helst
Matte Karlsson: Det känns bra för Nubben.Ifjol skulle
han halshuggas och i år är han ett helgon.Det är inte
långt från fiasko till succe.
han halshuggas och i år är han ett helgon.Det är inte
långt från fiasko till succe.
« Föregående · 180552
Tror ändå att den bästa värvningen är dom 2 tränarna.
Tack från en inte långt från Kringelstan !