HV 71 - Timrå IK
127781 · Nästa » Till forumet
Sv: HV 71 - Timrå IK
mike66: Ska kolla på det jag också , samtidigt så har man livehockey på datorn.
Sv: HV 71 - Timrå IK
Nu startar det snart, själv så ska jag koppla av med lite LHC - MoDo på C+. Heja skitlaget från Ö-vik..
Rapporter kommer in lite då och då från grabbarna i KA.
Krossa HV.
Rapporter kommer in lite då och då från grabbarna i KA.
Krossa HV.
Sv: HV 71 - Timrå IK
BlackBay:Undrar om det inte finns ett Mora spöke också.
Med tanke på att Timrå förlorade över dom två gånger på försäsongen?
Råsunda spöket härjar för Hammarby också,undra om det gäller i hockey också?Då måste jag låna den idag...
Med tanke på att Timrå förlorade över dom två gånger på försäsongen?
Råsunda spöket härjar för Hammarby också,undra om det gäller i hockey också?Då måste jag låna den idag...
Sv: HV 71 - Timrå IK
mike66: tror du verkligen på att det där med trdititon inte går att bryta jag tror ungefär somn du men jag tror dock att timrå drar längsta strået
Hv71-Timrå IK 2-3sd/str
Hv71-Timrå IK 2-3sd/str
Sv: HV 71 - Timrå IK
fredde85: Jag tror ändå att ni tar Hv skjuter snett imorgon!!Hv kommer närmare sin förlust för varje möte ni har haft mot dom!!Nu har ni möjligheten imorgon med den storformen!!Ta tillfället i akt!!!
Sv: HV 71 - Timrå IK
fredde85:
Visst, chansen finns alltid där, men tyvärr så brukar traditioner vara svåra att kringå. Mot FBK har vi plusstatistik borta, det kan man inte säga om mötena borta mot HV. Om vi nu mot förmodan skulle lyckas med bedriften att äntligen ta åtminstone en poäng så skulle iaf jag tycka att det vore en bragd av laget. Men som det känns just nu så får vi vara glada att hålla ned siffrorna. Timrå är ju trots allt ett tippat bottenlag! Jag hoppas dock på att Kapanen fixar poäng i denna match, men vi får ge oss i en sd tillslut.
Krossa HV.
Visst, chansen finns alltid där, men tyvärr så brukar traditioner vara svåra att kringå. Mot FBK har vi plusstatistik borta, det kan man inte säga om mötena borta mot HV. Om vi nu mot förmodan skulle lyckas med bedriften att äntligen ta åtminstone en poäng så skulle iaf jag tycka att det vore en bragd av laget. Men som det känns just nu så får vi vara glada att hålla ned siffrorna. Timrå är ju trots allt ett tippat bottenlag! Jag hoppas dock på att Kapanen fixar poäng i denna match, men vi får ge oss i en sd tillslut.
Krossa HV.
Sv: HV 71 - Timrå IK
fredde85: inte det lättaste trots formtoppen.... Kinnarps Arena är ett litet spökhus för våra kära TIKare....
Sv: HV 71 - Timrå IK
Laban26: Eahh Är det inte då dags att visa Hv fansen att Timrå oxo kan vinna i Kinnarps....hoppas på jämn fight...med Timrå som segrare
Sv: HV 71 - Timrå IK
Laban26:
Å andra sidan var väl inte Timrå nära att vinna någonting nånstans förra året, så vi får väl se...
>> De två senaste åren har inte
>> Timrå ens varit i närheten att
>> vinna i Kinnarps Arena..
Å andra sidan var väl inte Timrå nära att vinna någonting nånstans förra året, så vi får väl se...
>> De två senaste åren har inte
>> Timrå ens varit i närheten att
>> vinna i Kinnarps Arena..
Sv: HV 71 - Timrå IK
mike66: >>>>
Räkna med att det blir HV71
som tar ner Timrå på jorden....
De två senaste åren har inte
Timrå ens varit i närheten att
vinna i Kinnarps Arena..
Väl mött på Torsdag kl 19.00
Räkna med att det blir HV71
som tar ner Timrå på jorden....
De två senaste åren har inte
Timrå ens varit i närheten att
vinna i Kinnarps Arena..
Väl mött på Torsdag kl 19.00
Sv: HV 71 - Timrå IK
mike66: jo där håller jag med...... en poäng skulle vara ett stort glädjeämne mot HV
HV 71 - Timrå IK
En enkel seger mot ett blekt Djurgården, så kan man väl sammanfatta kvällens match. Timrå spelade smart och höll rent framför KUNGEN Kapanen. Klockrent Timrå.
Nu inriktar vi oss på HV-matchen på torsdag som kommer att bli en mycket hårdare nöt att knäcka.
Här kommer dock det första rejäla negotipset från mig denna säsong:
HV 71 - Timrå IK....3 - 2.(sd)
Gonatt och dröm ljuva TIK-drömmar.
Nu inriktar vi oss på HV-matchen på torsdag som kommer att bli en mycket hårdare nöt att knäcka.
Här kommer dock det första rejäla negotipset från mig denna säsong:
HV 71 - Timrå IK....3 - 2.(sd)
Gonatt och dröm ljuva TIK-drömmar.
Segertåget går vidare: HV 71 - Timrå IK 1 - 3