En enkel seger mot ett blekt Djurgården, så kan man väl sammanfatta kvällens match. Timrå spelade smart och höll rent framför KUNGEN Kapanen. Klockrent Timrå.
Nu inriktar vi oss på HV-matchen på torsdag som kommer att bli en mycket hårdare nöt att knäcka.
Här kommer dock det första rejäla negotipset från mig denna säsong:
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu inriktar vi oss på HV-matchen på torsdag som kommer att bli en mycket hårdare nöt att knäcka.
Här kommer dock det första rejäla negotipset från mig denna säsong:
HV 71 - Timrå IK....3 - 2.(sd)
Gonatt och dröm ljuva TIK-drömmar.