IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
« Föregående · 2024685 · Nästa » Till forumet
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Jockz: För att regelboken säger att man inte kan döma mål när det är motspelare i målgården.....
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Jockz: Ja det är sjukt hur hockeyn har förstörts genom åren. Får se va som händer i 3:e, kan ju inte mer än gå åt helvete =)
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
hockeypelle: DU HAR FEL FEL FEL!!!!!!!stäng limpsaxen!!!!!
+ 1
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
hockeypelle: Har inte ni Lövare någon egen bok där ni kan diskutera regeltolkningar?
+ 5
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
hockeypelle: Men om man knuffar in en spelare och sen gör självmål så ska det dömas bort? Försök inte ens, något är fel.
+ 5
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Jockz: Tyvärr (eller tacka fan), så är inte regelboken så detaljerad - spelarna får helt enkelt försöka att hålla sig till reglerna som finns.
+ 1
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
JoseGonzales: ähh, det där var mål, det är bara att hålla med. Ni är också bättre i den här matchen.
+ 1
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Där var det nära.....hade det vart blöven hade nog domaren ringt och dömt mål....😁
+ 1
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Och vad fan var det där? Cannata backar in i Dahlen och fäller honom och räddar ett mål samtidigt som ingen verkar bry sig? Märkligt!
+ 2
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Jockz: För att han hamnade i målgården? Därför målet dömdes bort.. han får vara där om inte pucken är i närheten
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Tom Topp: Timrås chans till poäng ligger i att Björklöven lättar på sin press och backar hem. Håller björklöven upp spelet kammar vi noll. Dom är större, starkare och bättre på precis allt.
+ 1
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Nielsen håller inte...
Han kan inte mäta sig med befintliga backar...
Han kan inte mäta sig med befintliga backar...
+ 1
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Raggaren Putte: Äh, fan - glöm mitt förra inlägg.
Timrås chans till poäng HADE varit att absolut inte göra juniormisstag i egen zon. Om och om igen.
Vilket jävla mörker.
Timrås chans till poäng HADE varit att absolut inte göra juniormisstag i egen zon. Om och om igen.
Vilket jävla mörker.
+ 2
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Helt ärligt vi har ju seriens klart sämsta backuppsättning!!
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Raggaren Putte: Det två Carlssons passningar är inte bra de heller. De behöver utveckla sitt passningsspel.
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Vi har en bra chans att skrälla lite i år och gå långt, om vi tar 3:e platsen och nubben plockar in två backar.
Det håller liksom inte att spela Lander med fler.
Det håller liksom inte att spela Lander med fler.
+ 3
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Långben: Klart vi inte har. Då hade vi inte legat trea och släppt in näst färst mål i serien.
+ 1
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Raggaren Putte: Bäste back i Timrå är otrolig svart att säga ..igen
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Det här är karma!!!!!!!!
Hockey spelas inte på det vis Timrå Ik visar ikväll...
Hockey spelas inte på det vis Timrå Ik visar ikväll...
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Bee: Det syns att vi har seriens yngsta lag, många juniormisstag!
+ 1
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
erathoo: Fyfan vad pinsamt. Ni blir totalt förnedrade och han tål det inte. Jävla pajas!
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Kerstin_k: Tycker vi gör en ganska bra match. Löven är ju en klass bättre än oss, så är det. Vi överlever första tack vare Dahlén. Orättvist.
I andra tycker jag att vi är bättre än Löven långa stunder.
Rätt att döma bort målet tycker jag. I SHL så döms de alltid bort.
Sen gör vi juniormisstag och det har vi inte råd med mot Löven.
Jaja, detta visste vi ju om skulle komma...
I andra tycker jag att vi är bättre än Löven långa stunder.
Rätt att döma bort målet tycker jag. I SHL så döms de alltid bort.
Sen gör vi juniormisstag och det har vi inte råd med mot Löven.
Jaja, detta visste vi ju om skulle komma...
+ 3
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
JoseGonzales: Tackling mot ben/knä kan bli riktigt dåligt. Hoppas Selin inte skadade sig.
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
erathoo: Er värdelösa spelare, Fyfan vad ni blir förnedrade och han kör den. Hoppas Dahlén får något
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Dundee: Ganska intressant att Ragnarsson får matchstraff för bentackling. När björklöven inte fick en ynka minut när de bentacklade Norlinder klart fulare i A3. Hemmapressen verkar extra stark i Västerbotten.
+ 10
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
erathoo: "vem tål inte vad?": Jakob Ragnarsson tål inte utklassningen.
+ 1
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
JoseGonzales: selin filmar! Du är den enda clownen jag ser!
Ta en ny snus nu...
Den gamla har du väl skrikigt i falsett upp i taket...
Ta en ny snus nu...
Den gamla har du väl skrikigt i falsett upp i taket...
+ 2
« Föregående · 2024685 · Nästa »