Inför SSK 21/10
« Föregående · 439820 Till forumet
Sv: Inför SSK 21/10
Åke the Myth:
Jag vet inte vilka han menar?
Det kan ju vara så att han räknar Hedström och Manderville som "NHL- stjärnor" ;-)
Jag vet inte vilka han menar?
Det kan ju vara så att han räknar Hedström och Manderville som "NHL- stjärnor" ;-)
Sv: Inför SSK 21/10
Mats Edström: Förlåt!!! Både du och Moverare är ju levande bevis för att ironi funkar i den klubben;)
Sv: Inför SSK 21/10
Mats Edström: Hellre motgångsupporter, för då kommer det norrländska in i kroppen som en frusen Zeunerts. Mörker, kyla och två kvadratmil myr utan hjortron. Så ska det kännas för då blir man glad för så lite, så lite...
Sv: Inför SSK 21/10
Per HApps: Vilken version av mediaspelare ska man ha för att kunna lyssna på webradion? Jag hade förgammal version, testade då att ladda hem den "nyaste" möjliga (till win98) men samma problem kvarstår!?
Sv: Inför SSK 21/10
Rink rat:
Jag löste det genom att tanka hem senaste uppdateringarna för W98 på Windows uodate... Sedan funkade det!
Jag löste det genom att tanka hem senaste uppdateringarna för W98 på Windows uodate... Sedan funkade det!
Sv: Inför SSK 21/10
Kan som hastigast meddela att mike66 och Westerlind mår gott på krogen i Södertälje iaf!
Sv: Inför SSK 21/10
Per HApps: Han jag gifte mej med heter så. Därför blev det så.
Fattar du................
Södertälje- Timrå 1-3, sista i tom bur är mitt förslag inför kvällens drabbning.
Fattar du................
Södertälje- Timrå 1-3, sista i tom bur är mitt förslag inför kvällens drabbning.
« Föregående · 439820
Sen kan du väl komma till oss och föreläsa i ämnet. Nu är vi ju inte så många längre då ett flertal tydligen har blivit medgångssupportrar till er...eller nåt.
SUNDSVALL FANS - TRE AV TRE, INTE SÅ PJÅKIGT!