1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614856 inlägg · 6214 ämnen

Ispremiären måndag 2014-08-04


Ispremiären måndag 2014-08-04
På måndag kan vi börja sätta en trend. Gå på ispremiären, ta med dig så många som möjligt - för dig själv, Timrå IK och framtiden.

Sv: Ispremiären måndag 2014-08-04

Kongo:

Jag ska gå dricka öl o ta med några vänner!!!!


Sv: Ispremiären måndag 2014-08-04
IKVÄLL smäller det! :-)

Sv: Ispremiären måndag 2014-08-04

Laken: tackar ST för att de sänder, bor lite för långt bort för att kunna vara på plats :/


Sv: Ispremiären måndag 2014-08-04
Cred till Laken som ikväll drar med sig fem pers som är att anse som icke-hardcore-supportrar/marginalpublik. Hur många extra tar du med dig?

Minus till mig för att jag inte kan vara på plats och för att jag misshandlar det svenska språket med anglifieringar.

Sv: Ispremiären måndag 2014-08-04
Roligt och intressant TV-reportage för er som inte redan sett det!

Sv: Ispremiären måndag 2014-08-04
Vad!? Har det inte ens varit någon match...? En jävla träning är väl ingenting att se... *fattar inget och skakar på huvudet*

Sv: Ispremiären måndag 2014-08-04
DJ Hemp: Gif fjant lalla på du med flickbollen !

Sv: Ispremiären måndag 2014-08-04
Modano:

All tid lika trev lig o väl formulerad ... 1

« · 1624771
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer