Jag är besviken
« Föregående · 128864 Till forumet
Sv: Jag är besviken
Jag: Kom ihåg att media vill skapa rubriker. Troligtvis så sökte nog inte "Lill-Kenta" ngn ursäkt pga förlusten.
Men som tränare är han ju även tvungen att agera om han anser att dommaren inte tog utvisningar på det han borde.
Det är inte att skylla på ngt kring förlusten, det är två skillda saker.
Men som tränare är han ju även tvungen att agera om han anser att dommaren inte tog utvisningar på det han borde.
Det är inte att skylla på ngt kring förlusten, det är två skillda saker.
Sv: Jag är besviken
Amb-41: Det är sant. Troligtvis, men säker kan du inte vara.
Tycker på ett sätt att det var bra att spelarna reagerade på slutet av matchen, härligt att det finns krut kvar i gubben! (=#31)
Tycker på ett sätt att det var bra att spelarna reagerade på slutet av matchen, härligt att det finns krut kvar i gubben! (=#31)
« Föregående · 128864
Herregud..