K som i Kungar...
« Föregående · 142360 Till forumet
Sv: K som i Kungar...
Timrå är på G!!!
Bliver det månde slutspel i år ??? Herrar experter i Stockholm måste ha svårt att för klara varför de är experter när Timrå tar SM-guld och GIF går till UEFA-cup kval. Årets bästa tips av våra stora experter GIF till superettan och Timrå till superallsvenskan. Tack och lov kommer verkligheten i kapp dessa herrar som inte avrait utanför tullarna. AIK får stryk av Tunadal ! sic !
Bliver det månde slutspel i år ??? Herrar experter i Stockholm måste ha svårt att för klara varför de är experter när Timrå tar SM-guld och GIF går till UEFA-cup kval. Årets bästa tips av våra stora experter GIF till superettan och Timrå till superallsvenskan. Tack och lov kommer verkligheten i kapp dessa herrar som inte avrait utanför tullarna. AIK får stryk av Tunadal ! sic !
Sv: K som i Kungar...
Ivanhoe: Får nog ta och göra det... som ungkarl måste jag säga att jag av någon anledning ser flera busslaster med kvinnor som kliver av bussarna iförda rödvita lusekofter... undrar varför? :-)
Kommer ihåg som liten pojk då man fortfarande bodde på Tallnäs och spelade i TIKs C-pojkar och åkte till Trondheim och fick spela hockey mot Örn och Ving. Det var tider det. Men de må ha vackra kvinnor men maten suger rejält. Än idag så kommer jag ihåg den hemska köttfärslimpan vi fick. Fy fasen. Men på kvällen blev det Stratos chokladkakor och Champagnebrus... gott gott gott :-)
Kommer ihåg som liten pojk då man fortfarande bodde på Tallnäs och spelade i TIKs C-pojkar och åkte till Trondheim och fick spela hockey mot Örn och Ving. Det var tider det. Men de må ha vackra kvinnor men maten suger rejält. Än idag så kommer jag ihåg den hemska köttfärslimpan vi fick. Fy fasen. Men på kvällen blev det Stratos chokladkakor och Champagnebrus... gott gott gott :-)
Sv: K som i Kungar...
Chimpans: Det måste ju betyda nåt att klubben heter så. Förbrödning över gränsen. Till handling, både marknadsavdelning och suppklubb. Marsch pannkaka, TIK, TIK TIK......
Sv: K som i Kungar...
Här kommer mina betyg på Kungarna hittills denna säsong.
Skala 1-5:
Kung Kapanen - Betyg: 5.
Kung Koivunen - Betyg: 3.
Kung Krykov - Betyg: 4,5.
Kung Koskinen - Betyg 3,5.
Skala 1-5:
Kung Kapanen - Betyg: 5.
Kung Koivunen - Betyg: 3.
Kung Krykov - Betyg: 4,5.
Kung Koskinen - Betyg 3,5.
« Föregående · 142360
Vad heter klubben i Trondheim? Läge för en norgesektion? Gratis medlemskap för pigerne, eller...??? Lusekofter i rödvitt...???