Säker källa,Lill z på g till Almtuna, Lauritzen och Tryborn kanske Almtuna.
Katterna tappar?
« Föregående · 542077 Till forumet
Sv: Katterna tappar?
El Maco: "Distriktet".. ett ord som kommungrannen i söder verkligen håller kärt.. ;)
Sv: Katterna tappar?
Dream Team: Såsom född och uppvuxen i Timrås södra grannkommun ser jag inget problem med begreppet "distrikt". Däremot finns det väl en viss aversion mot begreppet bland en folkspillra som vistas i ishallen vid bandybanan i Gärde.
Sv: Katterna tappar?
TiK: Jag är numera bosatt i (M)uppsala.
så jag läser inte medelpads tidningar så mycket.
Däremot jobbar jag väldigt nära hockey människor i Uppsala.
Maten var säkert god på resturang Remo............
så jag läser inte medelpads tidningar så mycket.
Däremot jobbar jag väldigt nära hockey människor i Uppsala.
Maten var säkert god på resturang Remo............
Sv: Katterna tappar?
ringo: Lill-Z och Lauritzén klara för Bofors. Säkra källan hade fel. Fortfarande tråkigt för "distriktet".
« Föregående · 542077