Krykov lämnar
« Föregående · 511329 Till forumet
Sv: Krykov lämnar
ernie eagle: Vad skulle vi med en sådan Dubbelnolla som Jemtin till ?
Då är han i Luleå mer intresant. Bara jag kom på vad han hette ?
Då är han i Luleå mer intresant. Bara jag kom på vad han hette ?
Sv: Krykov lämnar
Poffa: Rätt Så hetta han ! Han vore inte helt fel.
Jemtin skulle inte plattsa i Catterna ens.
Kommer ni i håg Gerharsson Peter, han försvann ju pga social okomputens.
Han kunde ingen umgås med enl. ryktena. Så fick han inget förnyat kontrakt heller
Jemtin skulle inte plattsa i Catterna ens.
Kommer ni i håg Gerharsson Peter, han försvann ju pga social okomputens.
Han kunde ingen umgås med enl. ryktena. Så fick han inget förnyat kontrakt heller
Sv: Krykov lämnar
Poffa: Ledin är väl en ännu större idiot, i paritet med Emil Kåberg, Zdeno Chara och Sheldon Sourey!
Hoppas jag slipper se Ledin i Timrås tröja. Kan vi inte värva Niklas Kronwall istället?
Han lirar väl med Detroits farmarlag va i IHL/AHL???
Det skulle vara en bra backförstärkning. Men det hänger ju på om NHL kommer igång igen huruvida han skulle kunna komma ifråga för Timrå eller ej!
Några fler förslag?
Hoppas jag slipper se Ledin i Timrås tröja. Kan vi inte värva Niklas Kronwall istället?
Han lirar väl med Detroits farmarlag va i IHL/AHL???
Det skulle vara en bra backförstärkning. Men det hänger ju på om NHL kommer igång igen huruvida han skulle kunna komma ifråga för Timrå eller ej!
Några fler förslag?
Sv: Krykov lämnar
ernie eagle:
Tack men ingen Ledin, ingen Kåberg, ingen Chara, ingen Sourey, och absolut ingen Kronwall. Ta hit en Krykovit från Finland istället :)
Christian Berglund var bättre innan han åkte till NHL.. om det nu är 3-4 år sen.
Tack men ingen Ledin, ingen Kåberg, ingen Chara, ingen Sourey, och absolut ingen Kronwall. Ta hit en Krykovit från Finland istället :)
Christian Berglund var bättre innan han åkte till NHL.. om det nu är 3-4 år sen.
Sv: Krykov lämnar
ernie eagle:
Ledin är i mina ögon bra mycket bättre än Jonte Hedström. Ledin är endrömspelare om han spelar i det egna laget. Personligen har jag svårtatt se ett enda lag i ES som INTE skulle vilja ha honom.
Ledin har 35 poäng, +11 och 94 utv minuter. Hedström har 34 poäng, +5och 90 utv minuter. Men då skall man ha i åtanke att Hedström spelar iett bra mycket bättre lag.
Om MODO får Ledin kommer jag jubla.
Ledin är i mina ögon bra mycket bättre än Jonte Hedström. Ledin är endrömspelare om han spelar i det egna laget. Personligen har jag svårtatt se ett enda lag i ES som INTE skulle vilja ha honom.
Ledin har 35 poäng, +11 och 94 utv minuter. Hedström har 34 poäng, +5och 90 utv minuter. Men då skall man ha i åtanke att Hedström spelar iett bra mycket bättre lag.
Om MODO får Ledin kommer jag jubla.
Sv: Krykov lämnar
Poffa: Håller med. Dessutom har jag på känns att Jonte tar betydliget fler "onödiga" utvisningar än Ledin. På Ledins 94 minuter finns säkert massor där bägge lagen åker på 2 min.
Dock vill jag som Timråit självklart INTE se honom i MoDo =)
Dock vill jag som Timråit självklart INTE se honom i MoDo =)
« Föregående · 511329
Så nu vet ni det. Ingen Andreas Jämtin i rödvitt alltså.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)