T T: Philly vidare!
Kvalserien 2010
« Föregående · 1256887 Till forumet
Sv: Kvalserien 2010
Snoop: rätt åt honom efter hans scorpion räddning och storspel i semin mot Timrå 02/03! han stoppade oss på vägen mot en riktig skräll! ....Hör jag Henrik Lundqvist så är det allt jag tänker på ;)
Sv: Kvalserien 2010
ersson: ...och Sid Crosby har gjort 4 poäng, och har halva matchen kvar.
Än har Sedintvillingen inte säkrat skytteligatiteln!
Än har Sedintvillingen inte säkrat skytteligatiteln!
Sv: Kvalserien 2010
ersson: men en trial (1 dygn dock har jag använt samma kod typ 3 dar nu, hehe (: ) sån där kostar 20 spenn! kan ju vara värt det om du ska skåda något som att någon tar igen 8 hela poäng och vinner poängligan ;)
Sv: Kvalserien 2010
Åkerblom i 6e: Kortet gapar tomt som tonåring ;) Jag får sitta och uppdatera som en dåre när det lägger av!
Sv: Kvalserien 2010
dr-nix:
.. HA-HA
Älskar dig också
Kul att man blev blockad från justin.tv när man använde det då.
.. HA-HA
Älskar dig också
Kul att man blev blockad från justin.tv när man använde det då.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
« Föregående · 1256887