Kvalserien 2011
« Föregående · 1368023 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvalserien 2011
Vet inte riktigt men visst går modo upp på andra om SSK förlorar och modo vinner :(
Sv: Kvalserien 2011
Blizzard: Ja, Tälje har ju bara 1p mer än Modo så Modo kommer ha 2p att gå på mot Tälje om det blir så. Kan mkt väl bli avgörande sista match Modo - Tälje omg 10.
Sv: Kvalserien 2011
Mattias Carlsson, Petri Pakaslahti, Linus Videll och Arto Latikainen. Ngn av dem kanske kan vara ngt för TIK
Sv: Kvalserien 2011
Timrå Icon: Tänker man på vad som är bäst för Timrå så är det nog bäst om MoDo tar den platsen trots allt.
+ 2
Sv: Kvalserien 2011
Gorkyman: Låt oss alla göra TIK en tjänst, samtliga här, fortsätt glömma Månsson..
Redigerad kommentar
+ 4
Sv: Kvalserien 2011
Gorkyman: Nej visst är man skadeglada, men det går tyvärr ut över oss också som går miste om många sköna slantar i derbyna. Sen är det ju piss om hockeyfokus förflyttas söderut på kartan också
Sen har vi större chans att ta poäng mot M0D0 än SSK också känns det som.
Sen har vi större chans att ta poäng mot M0D0 än SSK också känns det som.
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Kvalserien 2011
Det är väl självklart att Modo ska vara kvar, inte fan tjänar vi något på att dom ska åka ur, vi förlorar roliga derbymatcher och utsåld arena om modo åker ur.
+ 5
Sv: Kvalserien 2011
Gorkyman: inte jag heller,,, drabbningarna mot brynäs är tråkiga...
SKRÖÖÖÖÖDER gjorde en hynning dvs missade mål från en meters avstånd!
SKRÖÖÖÖÖDER gjorde en hynning dvs missade mål från en meters avstånd!
Sv: Kvalserien 2011
Snoop: En förlust för plånboken men en seger för själen.
Det är win-win för oss med Modo i kvalet: Håller de sig kvar, fine, då får vi in mer pröjs - åker de ur, fine, då kan vi grotta ner oss i deras olycka.
Det är win-win för oss med Modo i kvalet: Håller de sig kvar, fine, då får vi in mer pröjs - åker de ur, fine, då kan vi grotta ner oss i deras olycka.
+ 6
Sv: Kvalserien 2011
RocknRolf2: Visst, om man ska se de positiva bitarna finns ju möjligheten att M0D0 får tjänstgöra i form av farmarlag för TIK också :)
+ 3
Sv: Kvalserien 2011
Snoop:
Hade förlorat ännu mera sköna slantar om vi hade en stor arena som tog mer folk i sundsvall, äh låt modo göra en säsong i allsvenskan....
Hade förlorat ännu mera sköna slantar om vi hade en stor arena som tog mer folk i sundsvall, äh låt modo göra en säsong i allsvenskan....
+ 6
Sv: Kvalserien 2011
Kattgubben:
Faktiskt jävligt glad att vi slipper kvalserien, inte en chans att Timrå skulle slå Växjö...
Faktiskt jävligt glad att vi slipper kvalserien, inte en chans att Timrå skulle slå Växjö...
+ 4
Sv: Kvalserien 2011
Johnny B Goode: Ja, visst fan är man tacksam att man slapp kvalserien. Vi hade nog tagit bronset i "lilla SM" om vi hade hamnat där. =(
Sv: Kvalserien 2011
Johnny B Goode: Resten sitter hemma på toan med rännskita och hjärtklappning, lyssnandes på matchen via en skrapig transistorradio, ätandes Sobril och Immodium som sköljes ned med en mugg finkelberikad sprit för att stilla magen och nerverna ;)
+ 1
Sv: Kvalserien 2011
Johnny B Goode: Svar på tal till alla som hånat begreppet 'Heart of hockey'!
Men dom kanske vilar sig för att orka kolla på sedinarnas framfart om nätterna?
Men dom kanske vilar sig för att orka kolla på sedinarnas framfart om nätterna?
+ 1
Sv: Kvalserien 2011
Kattgubben:
sitter och kollar "live rapportering"
mysig måndagskväll det här ;-)
fast jag tror modo vinner idag...
sitter och kollar "live rapportering"
mysig måndagskväll det här ;-)
fast jag tror modo vinner idag...
Sv: Kvalserien 2011
Johnny Bravo: Då får man nästan lägga in sig på förlossningen när det väl blir dags
+ 5
Sv: Kvalserien 2011
Snoop: Ja som någon sa förut fast i sammanhanget tvärtom så blir exempelvis konkurrensen om sponsorpengar mindre om Modo skulle åka ur och det är ju aldrig fel.
+ 2
Sv: Kvalserien 2011
"Vem fan är Viktor Fasth ---- för vi har Oskar i målet, för vi har Oskar i målet"
Han är grym Växjös målvakt!
Han är grym Växjös målvakt!
Sv: Kvalserien 2011
Timrå Icon: kommer naturligtvis direkt att tänka på ett Southpark-avsnitt där Stans farsa tävlar mot Bono i U2 om vem som har "taken the worlds biggest crap ever".. haha.. vansinnigt barnsligt och roligt :) kolla in den!
Sv: Kvalserien 2011
T T: Ganska godtycklig regel tycker jag. Händer rätt ofta att nån flyttar på målet avsiktligt utan att det blir nåt av det.
« Föregående · 1368023 · Nästa »