Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1137660 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
vafan han blåste ju aldrig när liv hade pucken vare ju flera sekunder kvar ?!?!!? WTF
Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: Sätter man inet chanserna man haft då blire ingen vinst i Kinnarps så enkelt äre.
Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2:
Å ena sidan får han vara med i kväll och sedan kan han vara avstängd på måndag och ett par matcher till.
Det är ju som att en som åker dit för rattfylla på måndag får köra på fyllan även på tis och ons men på torsdag blir han häktad.
Diciplinnämnden är ju ett skämt
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Jo men hade han bara rört lite på skridskorna hade han lätt kommit ikapp han.
Sv: Kvartsfinal 2009
ChriZt3r: Sonnenberg blev solklart hakad i Timrås anfall strax innan, det var därför HV kunde ställa om. Sen ska ju inte Thörnberg vara på plan öht
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Jaha den där får fan Sonnenberg ta på sig. Han glider 1 meter bakom Fucking Törnberg istället för att Jobba
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Fan jävla äckel Thörnberg han borde dom ha sänkt redan !!! fan kom igen nu timrå !!!!
Sv: Kvartsfinal 2009
FM: Nejdå, men Mackelito skämtade (tror jag) att man skulle kasta in Nate för att ta Törnberg.
Sv: Kvartsfinal 2009
vilken pissproduktion kanal 5 bjuder på, gamla avdankade journalister och all denna reklam
Sv: Kvartsfinal 2009
Inget bråk med Thörnberg nu, nu gäller det bara att vara 5man på plan
annars går det åt helvete,och som sebbe säger spela hemmaspel på bortaplan.
annars går det åt helvete,och som sebbe säger spela hemmaspel på bortaplan.
Sv: Kvartsfinal 2009
Dogsbite: Han är ju borta resten av säsongen så det är väl inga problem om han går en sväng på Svenssons va?
Sv: Kvartsfinal 2009
Lemmy: Gillar hajvsarnas andra låt om Thörnberg också, den som handlar om sopans öde i dagens match.
Sv: Kvartsfinal 2009
El Maco: Kan intyga detta, går en kortege genom byn utanför mitt fönster just nu faktiskt. WALK idiot WALK! ;)
Sv: Kvartsfinal 2009
Det konstigaste med sopan Thörnberg är att han är så poppis i Fagersta att folk därifrån åker runt i världen och sjunger om honom.
Sv: Kvartsfinal 2009
Har någon undrat om domaren skulle få problem eller besvär av något slag för att han spräcker 1:a-linan i storlaget HV redan i slutspelets första match. Jag tror ialla fall det. Kanske var det för den utvisningen som 3:e målet också dömdes bort? Om man fryser bilden och stegar ser man lätt att när HV-spelaren blir efter hänger han med sin vä. arm fast i timråspelarens vä. arm, tills timråspelaren snor runt och faller baklänges på Liv. Domaren dömde först mål vilket var det rätta. Om det inte var mål skulle Hv-spelaren åkt ut för holding.
Beträffande Törberg så är nu risken att Timrå försöker straffa Törnberg och kommer in i ständiga bråk,som beställs av HV. Som har sagts: Fokusera på spelet!
Beträffande Törberg så är nu risken att Timrå försöker straffa Törnberg och kommer in i ständiga bråk,som beställs av HV. Som har sagts: Fokusera på spelet!
Sv: Kvartsfinal 2009
Hemmahockey på bortaplan gäller idag. Åk mycket skridskor och ge Lehtonen 30 min istid pga underskott på backsidan (spelar Moe?) . Koncentration på egna planhalvan och full fart framåt . stressa Davidsson-kedjan och smäll på.
Strunta i Thörnberg (men om han gör något liknande igen , då ska han ha smäll) . Han kommer ändå missa måndagsmatchen.
Strunta i Thörnberg (men om han gör något liknande igen , då ska han ha smäll) . Han kommer ändå missa måndagsmatchen.
Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: Haha , håller med helt och hållet , vila De Caaz lite under matchen och låt han komma in i sista och nagla fast fru thörnberg...
Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: Sebbe säger ju på ST Hockey att de ska spela "hemmahockey" på bortaplan idag, FREJDIGT och OFFENSIVT...
Framåt soldater, mot nya segrar...
FORZA TIK.............alltid, alltid.........
Framåt soldater, mot nya segrar...
FORZA TIK.............alltid, alltid.........
Sv: Kvartsfinal 2009
Hahl Bundy: Idag gäller FREJDIGHET och OFFENSIV på bortaplan, vi har ingenting att förlora känns det som!
Full fart framåt och tugga på med fyra kedjor.
Full fart framåt och tugga på med fyra kedjor.
Sv: Kvartsfinal 2009
Friman SR: Känns nästan som att ifall, HV mot förmodan ;-) skulle leda med en massa mål i tredje perioden, så borde vi offra någon som kan plocka Thörnberg? Lära fjollan ett och annat!
Sv: Kvartsfinal 2009
Idag gäller Fokus, Fokus, Fokus. Inte störas av nånting som HV kan tänkas göra, säga eller hitta på.
Fokusera på Uppgiften. Slutför den!
Nu kör vi!
Fokusera på Uppgiften. Slutför den!
Nu kör vi!
Sv: Kvartsfinal 2009
Alltså, den däringa Diciplinnämnden, varför i helvete kan dom inte jobba så rättvisa skipas direkt???? Tänk om Martin "Bentacklarproffset" Thörnberg är inblandad i matchavgörande situationer idag???
Vad faan, Lotvonen som BLIR SKADAD får inte vara med, Thörnberg SOM SKADAR han får vara med, rättvist det???
Jag säger som Wikegård... Thörnberg ska bort, punkt slut...
Men det är ju min benhårda åsikt, Oavsett hur soppan slutar så ska den s.k Diciplinnämnden ta besut ALLTID FÖRE nästa match...
Vore ivartfall skönt med "motorn" i HV's äckliga duktiga powerplay putsveck för ett tag, långt tag.......;-)
Tomas Ros borde entledigas av Aftonbladet's styrelse för övertrakkasserier av partiskhet på en rikstidning, "Förövrigt hoppas jag Thörberg avgjör idag", sicken fjolla...
FORZA TIK........alltid, alltid........
Vad faan, Lotvonen som BLIR SKADAD får inte vara med, Thörnberg SOM SKADAR han får vara med, rättvist det???
Jag säger som Wikegård... Thörnberg ska bort, punkt slut...
Men det är ju min benhårda åsikt, Oavsett hur soppan slutar så ska den s.k Diciplinnämnden ta besut ALLTID FÖRE nästa match...
Vore ivartfall skönt med "motorn" i HV's äckliga duktiga powerplay putsveck för ett tag, långt tag.......;-)
Tomas Ros borde entledigas av Aftonbladet's styrelse för övertrakkasserier av partiskhet på en rikstidning, "Förövrigt hoppas jag Thörberg avgjör idag", sicken fjolla...
FORZA TIK........alltid, alltid........
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Det var längesen Kenta förlora min respekt! Och det här blev ju inte bättre......Vad är det för fel på honom?
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo:
Typisk slutspelstaktik. Att stå upp för sina egna i alla väder. Fan vet om han verkligen tycker så innerst inne. Men i ett slutspel verkar ju det mesta vara tillåtet att säga och göra. Inte undra på att man blir som en galen hund själv...
Typisk slutspelstaktik. Att stå upp för sina egna i alla väder. Fan vet om han verkligen tycker så innerst inne. Men i ett slutspel verkar ju det mesta vara tillåtet att säga och göra. Inte undra på att man blir som en galen hund själv...
Sv: Kvartsfinal 2009
Foyn: Jag tycker att Kenta är dagens clown iom det här uttalandet angående:
"- Om han blir avstängd är vi illa ute. Då kan vi sluta att ha tacklingar i svensk hockey, säger Johansson."
"- Om han blir avstängd är vi illa ute. Då kan vi sluta att ha tacklingar i svensk hockey, säger Johansson."
Sv: Kvartsfinal 2009
Äh, skit i Kakelmannen! De där "klockan tre på natten-inläggen" finns ju inte på riktigt ändå...
Sv: Kvartsfinal 2009
Kakelmannen: Jag tänkte ge mig ut att jaga isbjörn nu innan solen går upp, men sen kan vi älska...
Sv: Kvartsfinal 2009
Jag fosrtätter pränta in - hela slutspelet är en bonus, att bara njuta av!
Timrå har ingenting att förlora, bara in och köra samt ha roligt.
Med den här inställningen känns inte ens bortamatchen idag jobbig, vi rullar runt på fyra kedjor, vi SKA spela våran frejdiga, offensiva hockey även på bortaplan!
Nu behöver vi inte försöka knipa någon bortapoäng som i serien - UTAN FULL FART FRAMÅT!!! Spela med glädje och frenesi så kommer HV att få det jobbigt.
Dyk Thörnberg, DYK! Din j-vla fjolla!
Timrå har ingenting att förlora, bara in och köra samt ha roligt.
Med den här inställningen känns inte ens bortamatchen idag jobbig, vi rullar runt på fyra kedjor, vi SKA spela våran frejdiga, offensiva hockey även på bortaplan!
Nu behöver vi inte försöka knipa någon bortapoäng som i serien - UTAN FULL FART FRAMÅT!!! Spela med glädje och frenesi så kommer HV att få det jobbigt.
Dyk Thörnberg, DYK! Din j-vla fjolla!
Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard:
Det är inte ofta man håller med murvlarna på Expressen.
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1488743/darfor-maste-thornberg-stangas-av
Det är inte ofta man håller med murvlarna på Expressen.
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1488743/darfor-maste-thornberg-stangas-av
Sv: Kvartsfinal 2009
250kg kärlek: Håller med dig om att detta sköts dåligt, disciplinnämnden borde har agerat på en gång och inte vänta. Men i och med att de väntar tills på måndag eller vad det nu är, så måste man ju låta han få spela. Just nu har han bara blivit dömd på förhand i form av spekulationer, men inte av en "jury" eller vad man ska säga, så tills han verkligen är dömd måste han ju dessvärre få spela. Dåligt skött som sagt..
Sv: Kvartsfinal 2009
Tycker vi ska vara snälla med Jerusalems barn, har hittat deras låt den som inte orkar lyssna så 1 och 17 in,,,:)
« Föregående · 1137660 · Nästa »