Jag fosrtätter pränta in - hela slutspelet är en bonus, att bara njuta av! Timrå har ingenting att förlora, bara in och köra samt ha roligt.
Med den här inställningen känns inte ens bortamatchen idag jobbig, vi rullar runt på fyra kedjor, vi SKA spela våran frejdiga, offensiva hockey även på bortaplan! Nu behöver vi inte försöka knipa någon bortapoäng som i serien - UTAN FULL FART FRAMÅT!!! Spela med glädje och frenesi så kommer HV att få det jobbigt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Timrå har ingenting att förlora, bara in och köra samt ha roligt.
Med den här inställningen känns inte ens bortamatchen idag jobbig, vi rullar runt på fyra kedjor, vi SKA spela våran frejdiga, offensiva hockey även på bortaplan!
Nu behöver vi inte försöka knipa någon bortapoäng som i serien - UTAN FULL FART FRAMÅT!!! Spela med glädje och frenesi så kommer HV att få det jobbigt.
Dyk Thörnberg, DYK! Din j-vla fjolla!