1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1137471

Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard:
Det är inte ofta man håller med murvlarna på Expressen.
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1488743/darfor-maste-thornberg-stangas-av

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Jag fosrtätter pränta in - hela slutspelet är en bonus, att bara njuta av!
Timrå har ingenting att förlora, bara in och köra samt ha roligt.

Med den här inställningen känns inte ens bortamatchen idag jobbig, vi rullar runt på fyra kedjor, vi SKA spela våran frejdiga, offensiva hockey även på bortaplan!
Nu behöver vi inte försöka knipa någon bortapoäng som i serien - UTAN FULL FART FRAMÅT!!! Spela med glädje och frenesi så kommer HV att få det jobbigt.

Dyk Thörnberg, DYK! Din j-vla fjolla!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer