Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1137750 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2: Var det inte mot HV vi vände 4-1 eller 5-1 mot nån gång? Tror vi gjorde 5 mål i sista perren eller nått sånt.
Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: Svammel. Man måste spela bra i 3 perioder för att vinna en sån här match. Får man inte utdelning i första får man fixa chanserna i andra. Timrå förlorar matchen på grund av två snabba HV-mål i början av andra, samt ett missat 5-3-läge några minuter senare
Sv: Kvartsfinal 2009
Sanningen.
Timrå förlorade matchen när man brände alla chanser i första perioden.
Man skulle till och med kunna vara så elak att påstå att matchen förlorades när Styf missade sin solklara chans precis i början. Men det är lite väl hårt.
På bortaplan måste man ta tillvara på alla klara chanser, vi tog inte tillvara på någon - så enkelt är det!
Timrå förlorade matchen när man brände alla chanser i första perioden.
Man skulle till och med kunna vara så elak att påstå att matchen förlorades när Styf missade sin solklara chans precis i början. Men det är lite väl hårt.
På bortaplan måste man ta tillvara på alla klara chanser, vi tog inte tillvara på någon - så enkelt är det!
Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2: Äh, nu är det bara att bryta ihop och komma igen. Hoppas att Timrå kör utav bara helvete så att HV känner att dom kom undan med blotta förskräckelsen. Det kan vara viktigt i framtida bortamatcher. Ge dom inte känslan av att det var enkelt att vinna hemma mot Timrå.
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Kan vara att man ligger under med 3-0 och vill verkligen göra en redusering, därför låser sig spelet. Tro mig jag vet, modo har legat under hela säsongen och när man fått chansen i pp har allt blivit än sämre!
Sv: Kvartsfinal 2009
Berka: Ja nu sumpade man bort 5 mot 3 spel så nu är de gonatt, fan så dåligt luktar ju bajs detta spel.
Sv: Kvartsfinal 2009
Kerstin_k: Ja, det var den matchen, som sagt. Sedan kan man ju fråga sig vad fan Challe håller på med, härlig toppning...
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Nä erat bortaspel har väl inte varit som ni tänk, men det är i detta läge de stora spelarna ska kliva fram, tenkrat,hynning,wandell. mm.
Det är en lång matchserie så att trötta ut sina motspelare suggsesivt match efter match kan bli avgörande i slutet.
Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2: Nu kommer chansen. Här avgörs matchen kan jag nästan påstå... Kom igen nu Timrå
Sv: Kvartsfinal 2009
Det här måste vara Skogs sista matcher i Timrå, allt annat är fan fullständigt oacceptabelt. HELT JÄVLA MENLÖS!
Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2: Jag håller med. Det kändes som om luften gick ur en ordenltigt nu. Suck. Nu krävs det ett smärre mirakel för att vi ska vända detta :/
Sv: Kvartsfinal 2009
Kerstin_k: halvtavla av Backlund. Och dåligt försvarsspel.
Fan vad less jag blir, trodde detta skulle bli spännande in i slutet. Nu känns det fan redan dank
Fan vad less jag blir, trodde detta skulle bli spännande in i slutet. Nu känns det fan redan dank
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Tror du han fått några gliringar genom åren ? Nja, han drog nogdirekt och fick upp den, men inte tillräckligt högt. I det här läget skulle det varit strax under ribban. Tycker Timrå haft något vassare chanser än hv, men vad fan hjälper det , det är dom som leder.
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Åh Herregud mike, Arne Hägerfors ringde och vill ha sin humor tillbaka
Sv: Kvartsfinal 2009
Ja chanser saknas ju inte iallafall.
sista 5 förjävla bra kan dom fortsätta så finns ju det en liten chans..
sista 5 förjävla bra kan dom fortsätta så finns ju det en liten chans..
Sv: Kvartsfinal 2009
superfalle: Synd att inte vår kapten fick upp den som sagt...han var väl inte tillräckligt styf...
Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: Varnade tidigt om björnen ifrån norr. Frölunda åker nog ut 4-1 eller 4-2 i matcher skulle jag tro=) Njutbart!!
Sv: Kvartsfinal 2009
Grymt bra period av Timrå! Verkligen någonting att ta med sig till framtida matcher i Kinnarps!
Tråkigt att FJOLLAN fick göra 1-0!
Nubben och Hahls Frölunda ligger under mot Luleå! ;-)
Tråkigt att FJOLLAN fick göra 1-0!
Nubben och Hahls Frölunda ligger under mot Luleå! ;-)
Sv: Kvartsfinal 2009
Förövrigt känner jag mig väldigt sportnördig just nu.. Sirius på bärbara datorn, Timrå på 42 tums, sen snart Almtuna på en mindre tv=) värsta olearys!!=P
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: Det finns en intervju på HV-TV där han får frågan om han föredrar korsord eller sudoko. Han ser ut att knappt förstå frågan.
Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: extremt olyckligt att det är en back som får den chansen som bara ska sitta. Klantigt sen också att man dröjer med passet i slottet när målet är vidöppet.
Fint bortaspel dock. HV-spelarna ser påtagligt lättirriterade ut. Nästan lite konstigt att Laine "bara" får en tia efter att han skriker "fu*king co*cksucker" två gånger åt lärking :)
Fint bortaspel dock. HV-spelarna ser påtagligt lättirriterade ut. Nästan lite konstigt att Laine "bara" får en tia efter att han skriker "fu*king co*cksucker" två gånger åt lärking :)
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Tycker att Timrå har spelat över förväntan. Men jag blir så förbannad på den inkompetens som disciplinnämnden visar upp. Hade dom gjort sitt jobb hade det inte stått 1-0. Mina känslor för målgöraren är kanske något påverkad av förra matchens händelser. Det hade mkt väl kunnat vara 1-0 utan att den jävlen var på banan, men det är så förbannat jävla illa att han ens får vara med.
Men jag är positivt överraskad över Timrås spel. Fortsätter det så här så känns det som om vi verkligen har en chans att knipa en match där nere.
Fan Timrå, fortsätt så här nu!
Men jag är positivt överraskad över Timrås spel. Fortsätter det så här så känns det som om vi verkligen har en chans att knipa en match där nere.
Fan Timrå, fortsätt så här nu!
Sv: Kvartsfinal 2009
Satan vilken intensitet och tempo, snacka om skillnad mot grundserien! Vi är helt klart med i matchen iaf. bara se till att hänga dit en jävel så vinner vi nog.
Sv: Kvartsfinal 2009
Fan vad irriterande att det är den äckliga lilla Thörnberg som gör målet för HV! Hans tackling på Lotvonen förra matchen var horribel. Kan ni inte skicka in nån mindre viktig spelare som drar klubban över käften på han så tänderna sprutar?
Vänd det här nu Timrå!
Vänd det här nu Timrå!
Sv: Kvartsfinal 2009
Detta ser mycket bra ut, oförtjänt underläge så här långt.
Även om vi inte skulle vinna denna match så är jag mycket nöjd om vi bara kan skaka om dem lite. Bra för framtida matcher.
Men vad är det för troll kanal5 har dammat av, miffon i studion med Petter i spetsen, Ebba??, vilken Ebba?? var kom hon ifrån, vet hon att det är hockey hon är på, nej det kan bara bli bättre på alla punkter.
Även om vi inte skulle vinna denna match så är jag mycket nöjd om vi bara kan skaka om dem lite. Bra för framtida matcher.
Men vad är det för troll kanal5 har dammat av, miffon i studion med Petter i spetsen, Ebba??, vilken Ebba?? var kom hon ifrån, vet hon att det är hockey hon är på, nej det kan bara bli bättre på alla punkter.
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Konstigt att han låter det gå två sekunder av utvisningstiden bara för att han vill att perioden ska ta slut.
« Föregående · 1137750 · Nästa »