Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1139186 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Et tu Brute: Tack Brutus. Nu suger vi på denna karamell och försöker klara oss undan med 5-6 kassar i baken på onsdag i Rosenlund :-} Vågar Kenta vila Liv en match? Kanske både Backe o Liv får vila. De är ju lite tätt med matcher nu.
Sv: Kvartsfinal 2009
Et tu Brute: Tackar, stor i förlustens stund! Måhända känner du ändå en viss tillförsikt pga hemmaplansfördelen..? :-)
Sv: Kvartsfinal 2009
Et tu Brute: Ja de va en knasig match och för vår del livsviktig, och att få vinna i sudden skadar aldrig, tror de stärker mer att vinna jämna täta matcher, men de här är så långt i från avgjort som de kan bli så de blir spännande nu på onsdag och torsdag.
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: fan bara hoppas vi kan kämpa till oss en seger där nere nu då... Men ja, man vet ju hur det är. Sjukt stor skillnad på Timrå hemma och borta.
Sv: Kvartsfinal 2009
Tydligen så var det offside igentligen vid Timrås 5-4 mål, alltså det påverkade inte alls målet eller så men en spelare i Timrå hoppade in just precis i skottögonblicket (eller strax efteråt).
Men blir det något gnäll för det så blir jag bitter.
Sv: Kvartsfinal 2009
Nu lever vi upp till epiteten oberäkneligt skräcklag o suddenkungar, utmärkta slutspelsegenskaper! Dumstruten lär ha åkt av Dahlen som valde Luleå ist f oss, uppenbarligen rätt valt. Vi är enda laget fr 5-8 som har fördel i matchserien! :-)
Sv: Kvartsfinal 2009
Krossade med 7-0, och i nästa match är man åter vinnare. Det är bara att applådera.
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop:
Grattis till segern!
Denna kvartsfinalsseries hittills mest ovissa match. Få se om någon kan koppla greppet på onsdag? Vissa kan ju till och med skaffa sig matchboll.
Slutspel är härligt. Inga mål behöver egentligen vara snygga bara dom kommer och en ren fladderpuck kan vara skillnaden mellan himmel och helvete :-)
Grattis till segern!
Denna kvartsfinalsseries hittills mest ovissa match. Få se om någon kan koppla greppet på onsdag? Vissa kan ju till och med skaffa sig matchboll.
Slutspel är härligt. Inga mål behöver egentligen vara snygga bara dom kommer och en ren fladderpuck kan vara skillnaden mellan himmel och helvete :-)
Sv: Kvartsfinal 2009
För er som vill avrunda kvällen med en njutning till så är filmen "slagskott" ifrån 1977 på 9an=) En klassiker!
Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: Haha, han var verkligen inblandad i allt den här matchen, en snygg indianare... 1 ass och 2 mål va?
Sv: Kvartsfinal 2009
Gud hör bön!
Så jävla underbart! Helt slut, genomsvettig och färdig.
U N D ER B A R T!!!1
Nu jävlar, nu har vi chansen. Vi snor en i Jönköping, sen avgör vi hemma!
Eller, va faen - vi snor första, sen tar vi den andra av bara farten!
Jag är helt mållös. Tom, blank men helt bubblande rusig. Detta är heroin, mina vänner. Och fortsätter det så här är jag en tjackhora innan den här slutspelsrundan är i hamn.
Så jävla gott man kommer sova i natt då. Så jävla gott.
Hockey är en underbar sport!
Så jävla underbart! Helt slut, genomsvettig och färdig.
U N D ER B A R T!!!1
Nu jävlar, nu har vi chansen. Vi snor en i Jönköping, sen avgör vi hemma!
Eller, va faen - vi snor första, sen tar vi den andra av bara farten!
Jag är helt mållös. Tom, blank men helt bubblande rusig. Detta är heroin, mina vänner. Och fortsätter det så här är jag en tjackhora innan den här slutspelsrundan är i hamn.
Så jävla gott man kommer sova i natt då. Så jävla gott.
Hockey är en underbar sport!
Sv: Kvartsfinal 2009
Fy fan, jag har ingen röst kvar!! Visst e inte vart jag skulle ta vägen! STYF MIN KÄRE TIKARE
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Klockrent att Styf får göra de, han tog iaf revansch på sig själv o ja kan bara tänka mig hur skönt de måste va för honom personligen, nu tar vi minsta en i jerusalem.
Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard: håller med. hockey borde förbjudas.
tur av hälsoskäl att jag måste jobba ikväll
...
måste vara knäckande för HV, att hämta upp underläge så många gånger och ändå förlora till slut.
Forza Timrå!!!
...
tur av hälsoskäl att jag måste jobba ikväll
...
måste vara knäckande för HV, att hämta upp underläge så många gånger och ändå förlora till slut.
Forza Timrå!!!
...
Sv: Kvartsfinal 2009
Tack Timrå. Jubel och glädje.
Men varför säger reportern på webb-radion att det i alla fall blir match i Timrå på lördag. Det är ju inte säkerställt faktiskt. Det kan stå 4-1 innan dess.
Men varför säger reportern på webb-radion att det i alla fall blir match i Timrå på lördag. Det är ju inte säkerställt faktiskt. Det kan stå 4-1 innan dess.
Sv: Kvartsfinal 2009
Åh helvete... Har aldrig varit med om värre, jag är helt slut både psykiskt och fysiskt.. Kallsvettas typ. Herre gud, hockey är inte hälsosamt.. Jag är sååååååååå glad=))
Sv: Kvartsfinal 2009
Red Rocker: HAHAHAHAHAHAH Riktigt kul detta asså...
Hur lång tid tog de innan alla Hv spelare var borta , typ 5 sek eller?
Hur lång tid tog de innan alla Hv spelare var borta , typ 5 sek eller?
Sv: Kvartsfinal 2009
ÄNTLIGEN har Challe fått tillbaks sin slutspels finne på näsan.
Då vinner vi !!!!!
Då vinner vi !!!!!
Sv: Kvartsfinal 2009
tikwille: STYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYF:D
Sv: Kvartsfinal 2009
Detta är helt sjukt, fanimej. Är så löjligt nervös att jag är på vippen att tappa kontrollen över basala kroppsfunktioner.
Fattar ni att nästa jävla puckjävel i nät iprincip kommer avgöra...allt?
Kom igen nu, Timrå. O Hockeygud, snälla söta...visa dig, ge oss ett halleluja-moment. Låt oss skåda Ljuset! Jag tror, jag gör vad som helst, snälla, rara.
jag lovar - sitter den i rätt kasse blir det semi. Jag kämnner det i hela kroppen. Tyvärr är det hyfsat uppenbart att en i fel mål leder käpprätt åt sommarlovshållet. Och jag vill inte ha sommarlov. Jag vill verkligen inte det.
Åh, jisses. Nu drar det snart igång. Kom igen Gud: hör bön !
Fattar ni att nästa jävla puckjävel i nät iprincip kommer avgöra...allt?
Kom igen nu, Timrå. O Hockeygud, snälla söta...visa dig, ge oss ett halleluja-moment. Låt oss skåda Ljuset! Jag tror, jag gör vad som helst, snälla, rara.
jag lovar - sitter den i rätt kasse blir det semi. Jag kämnner det i hela kroppen. Tyvärr är det hyfsat uppenbart att en i fel mål leder käpprätt åt sommarlovshållet. Och jag vill inte ha sommarlov. Jag vill verkligen inte det.
Åh, jisses. Nu drar det snart igång. Kom igen Gud: hör bön !
« Föregående · 1139186 · Nästa »
Men det var krampaktigt idag. Uppspel och powerplay var ju si och så där. HV stressar högt och sätter press på våra nervösa backar.
Hoppas att dom kan skita i det framöver, annars blir det några svettiga matcher.
Ner till Jönköping och sno en match.