Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1139758 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Man kan undra vad Davidsson hade gjort om inte någon hade hunnit emellan. Det såg ut att brinna bra för honom där.
Sv: Kvartsfinal 2009
Knylan: Du glömde påpeka att man måste spela filmsekvensen baklänges för att uppfatta det....
Sv: Kvartsfinal 2009
El Maco: Vi tror på jesus.
T T: Det var riktigt jävla synd att linjedomaren hann hejda pastor Johan där. Jag tror nämligen att han var på väg att göra något väldigt fult på Styf och därav kanske t.o.m. riskerat avstängning. Synd!
T T: Det var riktigt jävla synd att linjedomaren hann hejda pastor Johan där. Jag tror nämligen att han var på väg att göra något väldigt fult på Styf och därav kanske t.o.m. riskerat avstängning. Synd!
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: å andra sidan kunde Styf ha haft ett par kryckor om JD fått som han ville.
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Det är ju rätt kul att se vad lite slutspelsrutin hos en gammräv som Styf kan göra för att mäkta med att reta upp ängeln Davidsson. Det där är ju en av anledningarna till varför han är så viktig. Jag skulle vilja se ett videokollage med allt han gör när kameran INTE är med :)
Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: Davidsson hade säkert brutit en nagel eller nåt och fallit ihop kvidande.
Sv: Kvartsfinal 2009
Tycho:
"Jag tycker det är dumt att döma bortaspelet efter förra matchen. Jag tycker det är en stor skillnad iaf... Liv ser betydligt mer mänsklig ut. I alla fall i de två matcherna här i ladan..."
Svar. Jag dömmer bortaspelet efter hur det har sett ut sett över hela säsongen fram tills nu. Och sanningen är:
VI HAR ETT MENTALT MOUNT EVEREST ATT BESTIGA PÅ BORTAPLAN!!!
Jag hoppas jag har fel men tror faktiskt inte vi kommer ha så mycket att säga till om i de två kommande bortamatcherna. Tror HV tar de ganska lätt, ungefär som i slutspelet förra säsongen.
"Jag tycker det är dumt att döma bortaspelet efter förra matchen. Jag tycker det är en stor skillnad iaf... Liv ser betydligt mer mänsklig ut. I alla fall i de två matcherna här i ladan..."
Svar. Jag dömmer bortaspelet efter hur det har sett ut sett över hela säsongen fram tills nu. Och sanningen är:
VI HAR ETT MENTALT MOUNT EVEREST ATT BESTIGA PÅ BORTAPLAN!!!
Jag hoppas jag har fel men tror faktiskt inte vi kommer ha så mycket att säga till om i de två kommande bortamatcherna. Tror HV tar de ganska lätt, ungefär som i slutspelet förra säsongen.
Sv: Kvartsfinal 2009
tjobba:
Först avbryter dom PPV sändningen mitt i matchen. Nu bryter dom reprisen mitt i firandet... :(
KniveN
Idag kl. 17:25 | | Permalänk
Först avbryter dom PPV sändningen mitt i matchen. Nu bryter dom reprisen mitt i firandet... :(
KniveN
Idag kl. 17:25 | | Permalänk
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Inge vidare den där rullen enligt mitt tycke, men smaken är som baken=)
Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: "VI HAR ETT MENTALT MOUNT EVEREST ATT BESTIGA PÅ BORTAPLAN!!!"
Helt riktigt. Och ett mentalt K2 att bestiga beträffande att hantera bra insatser, att följa upp en segermatch med ytterligare en...
Helt riktigt. Och ett mentalt K2 att bestiga beträffande att hantera bra insatser, att följa upp en segermatch med ytterligare en...
Sv: Kvartsfinal 2009
dr-nix: Haha , Ja visst fan säger karln ja först , kanske han gillar Timrå ändå , låter osannolikt , men efter han sagt ojojoj , börjar han så klar förklara att det är otur för Hv osv...
Sv: Kvartsfinal 2009
Mackelito: Det är väl precis som vanligt med Virus, att han hela tiden ska analysera allt som sker, även fast det inte behövs. Han börjar ju spekulera i hur pucken egentligen gick in, när repriserna som visar exakt hela händelseförloppet kommer bara några sekunder efter. En meningslös analys framförd på ett än mer meningslöst sätt. Det är Hans Virus, mina herrar. Han hatar Norrlandshockeyn lika mycket som jag hatar Götalandshockeyn. Eller Svealandshockeyn. Eller varför inte Bergslagshockeyn? Framförallt Blekingehockeyn. Blekingehockeyn hatar jag över allt annat. För att inte nämna Närke. Oj oj.
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin m fl:
Kommer precis hem från en helt annan film. För att följa sista perioden i play off till kvalserien. Almtuna i brygga, ser jag...
Kommer precis hem från en helt annan film. För att följa sista perioden i play off till kvalserien. Almtuna i brygga, ser jag...
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Vill du ha en skön skräckis rysare, ladda hem Haute tension (high tension) hrrrrrrr... ryser av bara tanken=)
Sv: Kvartsfinal 2009
Det är fortfarande först till fyra segrar som gäller och vi har full fokus på torsdagens match, säger Kenta Johansson.
Bra där Kenta, då sätter vi in stöten i morgon.
Bra där Kenta, då sätter vi in stöten i morgon.
Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: Tung dag idag, Almtunas säsong är över, Piteå förlorade mot Asplöven 4-1 i playoff 3. Bara Timrå kan rädda detta!
Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard:
Ett tungt ansvar vilar därmed på Timrå IK:s axlar. Klarar de verkligen att svara upp mot denna önskan? Med lansar och hillebardar vandrar vi mot Junekauppinga (fel stavning) socken för att skipa rätt... :)
Ett tungt ansvar vilar därmed på Timrå IK:s axlar. Klarar de verkligen att svara upp mot denna önskan? Med lansar och hillebardar vandrar vi mot Junekauppinga (fel stavning) socken för att skipa rätt... :)
Sv: Kvartsfinal 2009
ta en av dom 2 bortamatcherna så jävlar ska vi avgöra på lördag i Eon..
KÄMPA TIMRÅ!
KÄMPA TIMRÅ!
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Haha jag är riktigt nyfiken på vilka "vi" är i den där artikeln=) Jag älskar halvbittra människor!
Sv: Kvartsfinal 2009
Du ska inte prova Magnus Åkerlund i målet?
– Varför skulle jag det? Jag har en landslagsmålvakt som jag tror på, säger Challe.
– Varför skulle jag det? Jag har en landslagsmålvakt som jag tror på, säger Challe.
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: tydligen har challe valt en förstamålis och det vanliga är ju att nummer 1 står de flesta (nästan alla) matcherna.
Sv: Kvartsfinal 2009
KniveN: Tack och lov att dom avbryter matchen!
Canal+ har tre timmar på sig att visa matchen, ofta räcker det och blir över!
Igår räckte det knappt, jag slog på teven 22.10 och såg Styf sätta ettan, 45 sekunder in i matchen.
Det viktigaste för mej igår var att reprisen började 22!
Idag förstår jag att den sena starten berodde på förlängningen, fast det vill man fan inte veta när man kommer hem på kvällen! Man vill nämligen inte veta nåt!
Så: om Canal+ ska visa repriser, vilket jag ofta vill, så måste dom få hålla sina tre timmar!
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Den var fin. Även denna är ganska fin, fast kanske mer rolig:
Länkar:
http://static.timraik.se/upload/image/galleri/2008-2009/Tomas_Skogs_och_Martin_Thoernberg-1280.jpg
http://static.timraik.se/upload/image/galleri/2008-2009/Tomas_Skogs_och_Martin_Thoernberg-1280.jpg
Sv: Kvartsfinal 2009
Är det någon som måhända har match 3 inspelad på datorn någonstans (om man nu får fråga sånt)?
Oavsett hur långt vi går i ett slutspel så känns det som att det är en match värd att spara :)
Oavsett hur långt vi går i ett slutspel så känns det som att det är en match värd att spara :)
Sv: Kvartsfinal 2009
orion: Varför är det bra att dom avbryter matchen? Vill du kolla på en svart bild eller? Måste komma i säng en viss tid?
Reprisen som gick idag var strax över 2h dom hade med lätthet kunnat lägga in intervjuer och hyllningarna till laget och klara sig under 3h.
Reprisen som gick idag var strax över 2h dom hade med lätthet kunnat lägga in intervjuer och hyllningarna till laget och klara sig under 3h.
Sv: Kvartsfinal 2009
Sånt här skit börjar ju nästan bli standard då Timrå spelar slutspel. Ska deet vara så jävla svårt att hålla locket på. Respektlöst
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/timra/article4615001.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/timra/article4615001.ab
Sv: Kvartsfinal 2009
jonmannen: Tråkigt om så är fallet, men det är ju alltid någon som tjänar på att läcka ut sådan här information i ett slutspel... inte är det Timrå iaf.
« Föregående · 1139758 · Nästa »