Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1140242 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Olle: Ja riktigt synn, tur att de är mycket hockey kvar dock de här skulle vi vinna med 5-1 så
Sv: Kvartsfinal 2009
persson: "klart detta kan gå vägen, dom måste bara tänka att kinnarps är eon. släppa på dom mentala spärrarna som säger att det är farligt på bortaplan."
Men snälla nån! VARFÖR skulle det släppa just idag menar du, när vi haft problem borta hela säsongen!
Dom mentala spärrarna finns där och kommer inte försvinna av sig självt, inte denna säsong i alla fall!
Nej, jag ser inte matchen!
Men snälla nån! VARFÖR skulle det släppa just idag menar du, när vi haft problem borta hela säsongen!
Dom mentala spärrarna finns där och kommer inte försvinna av sig självt, inte denna säsong i alla fall!
Nej, jag ser inte matchen!
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: jävligt synd att det inte var Petrasek istället. Blir jobbigt utan Sonnenberg.
Sv: Kvartsfinal 2009
Petrasek såg nöjd ut efter att Sonny blev skadad, Petrasek är en äcklig jävel alltså hatar den jäveln.
Sv: Kvartsfinal 2009
men tamefans satans jävla skogs drar iväg ett slagskott när han är fri. Svårt att ha tålamod med den herren.
Sv: Kvartsfinal 2009
Det är ganska anmärkningsvärt hur en så pass stor herre som laine alltid tycks falla så enkelt...
Sv: Kvartsfinal 2009
Att det ska vara så svårt att spela ur pucken ur egen zon. Det kommer att bli vårat fall. HV är alltid uppe snabbt med backarna och stoppar på blå och vi ger bort tryck i egen zon gratis hela tiden. Det håller inte.
Sv: Kvartsfinal 2009
nixXz: Finns ingen konstruktivitet i anfallsspelet heller. Vi kan inte vinna på skräpmål i varje match mot HV, förr eller senare måste vi spela oss till baljorna också. Dom "stora" namnen lyser fortfarande med sin frånvaro...
Sv: Kvartsfinal 2009
Oändligt besviken på
Wandell
Tenkrat
Pyrölä
Hynnig
Dom som skall vara bäst är sämst igen, och tvärt om
Sv: Kvartsfinal 2009
Olle: Jag tror jag kräks, kommer fan inte se på något mer av den här matchen...
Bara massa skit, vill fan inte ha kvar Pyrret och Lehto nästa säsong , jävla fisblåbär som siktar på NHL, har inget där å göra....
Klart som fan att vi inte skulle klara ett slutspel, det är ju bara massa skitspelare i Timrå , glaslirare som egentligen vill spela någon helt annan stans...
Bara massa skit, vill fan inte ha kvar Pyrret och Lehto nästa säsong , jävla fisblåbär som siktar på NHL, har inget där å göra....
Klart som fan att vi inte skulle klara ett slutspel, det är ju bara massa skitspelare i Timrå , glaslirare som egentligen vill spela någon helt annan stans...
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Vad är det frågan om? Är Sonny skadad? Skadad av Petrasek?
Har alltid tyckt, redan innan han spelade i Malmö, att Petrasek är ett riktigt ärkesvin. Har nu ställt till med något?
Thörnberg är inte hälften så äcklig som spelare än vad Petrasek är - så det så!
Har alltid tyckt, redan innan han spelade i Malmö, att Petrasek är ett riktigt ärkesvin. Har nu ställt till med något?
Thörnberg är inte hälften så äcklig som spelare än vad Petrasek är - så det så!
Sv: Kvartsfinal 2009
Det går hett till i Karlstad :P
15:19
2 min, roughing
22
Jörgen Sundqvist
15:19
2 min, roughing
20
Anders Bastiansen
15:19
5 + GM, roughing
31
Jonathan Granström
15:19
5 + GM, roughing
55
Martin Sevc
14:22
2 + 2 min, roughing
12
Andreas Dackell
14:22
2 + 2 min, roughing
33
Ari Vallin
14:22
10 min, abuse
33
Ari Vallin
15:19
2 min, roughing
22
Jörgen Sundqvist
15:19
2 min, roughing
20
Anders Bastiansen
15:19
5 + GM, roughing
31
Jonathan Granström
15:19
5 + GM, roughing
55
Martin Sevc
14:22
2 + 2 min, roughing
12
Andreas Dackell
14:22
2 + 2 min, roughing
33
Ari Vallin
14:22
10 min, abuse
33
Ari Vallin
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Där har du helt rätt!! . Men du glömde Timo. Men med tanke på hans skador så kan man kanske inte kräva mer.
En som dock skärpt sig precis som ifjol är RJ.
Nej riktigt hård styrketräning på Moe o Sebbe blir det här nog bra.
Ang Matchen så tycker jag Timrå spelar bra, Mkt bättre än någon match ifjo där nere.
Det som skilljer lagen idag är framförallt PP, Liv och Backspelet. Nej detta vänder vi nu, Ett mål nu och Håve blir skakiga
Kom igen Timrå
En som dock skärpt sig precis som ifjol är RJ.
Nej riktigt hård styrketräning på Moe o Sebbe blir det här nog bra.
Ang Matchen så tycker jag Timrå spelar bra, Mkt bättre än någon match ifjo där nere.
Det som skilljer lagen idag är framförallt PP, Liv och Backspelet. Nej detta vänder vi nu, Ett mål nu och Håve blir skakiga
Kom igen Timrå
Sv: Kvartsfinal 2009
Olle: Fast jag tycker nästan att det varit bästa matchen att få ut pucken ur egen zon idag...
Timrå börjar bäst men får sig en ordentlig törn av Tedenbys 1-0. Otroligt bra prestation måste jag säga...
1-0 är väl rättvist efter 20 minuter men knappast efter 4:a.
Vi måste sluta slarva i passningsspelet, vara noggrannare och mer ordentliga med och utan puck. Tycker ändå inte att HV har varit SÅ farliga idag helhetsmässigt. Vi har varit dåliga ett par ggr så de kunnat trampa in framför Åke i målet.
Slipa smådetaljer så är vi med i matchen.
För övrigt tycker jag Lärking gör en bra period... Förutom att han precis som alla andra domare har glömt tecknet för interference... åt båda håll...
Timrå börjar bäst men får sig en ordentlig törn av Tedenbys 1-0. Otroligt bra prestation måste jag säga...
1-0 är väl rättvist efter 20 minuter men knappast efter 4:a.
Vi måste sluta slarva i passningsspelet, vara noggrannare och mer ordentliga med och utan puck. Tycker ändå inte att HV har varit SÅ farliga idag helhetsmässigt. Vi har varit dåliga ett par ggr så de kunnat trampa in framför Åke i målet.
Slipa smådetaljer så är vi med i matchen.
För övrigt tycker jag Lärking gör en bra period... Förutom att han precis som alla andra domare har glömt tecknet för interference... åt båda håll...
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Jag stämmer in i din besvikelse. Som Wandell, Pyörälä och Hynning spelar just nu så sviker dom laget totalt. Det är ytterst beklagligt att skåda.
Sv: Kvartsfinal 2009
Olle: ...och när Hynning blir smörpassad till öppen kasse så ser det nästan ut som att han inte vill göra mål.
Sv: Kvartsfinal 2009
Tycho: Otur eller inte, jag har aldrig tyckt om Petrasäck - tycker att han är en obehaglig typ!
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Att det skall vara så jävla svårt att hålla sig på isen! I utvisningsbåset gör man inga mål, klantaschel!
Sv: Kvartsfinal 2009
Nu får det vara nog med utvisningar. Trodde att RJ hade slutat med såna där idiotutvisningar och så tar han två snabba.
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: RJ får verkligen ta och kamma sig nu, det håller inte att sitta i utvisningsbåset så här länge till. Känns som att vi duckar en kula varje gång vi klarar ett pp.
« Föregående · 1140242 · Nästa »