Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
« Föregående · 2172612 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Woody Jokinen: Prisa gudarna! så viktigt. Nu tar vi detta. Aldrig att vi förlorar 2 raka mot Aik. Det släpper nog en del vikter från axlarna nu hoppas vi.
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Labban: Någon enstaka förflyttning kan verka som en markering att spelet inte är ok. Helt ok men större laboreringar, nej i min mening.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Labban: Nej. Lööke har inte vaknat, det får bli bänken i nästa match för honom.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Liten parentes men tycker inte omstuvingen i kedjorna gett något särskilt. Ska man verkligen börja laborera nu?
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Zäta75: Gå på tänderna om det behövs. De kommande två är så vansinnigt viktiga.
+ 4
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
YourIntruder: Brist på ödmjukhet i match 2 och insikt att dom håller på slarva bort allt i match 3?
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
YourIntruder: dom jädra svarta är som tjära runt våra vita....kommer liksom aldrig loss
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
AIK-spelaren snubblar på Blomqvist som blir utvisad. Ska man skratta eller gråta?
+ 7
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Sputnik: Freddan gör nånting!!!!! Vi kommer förlora denna för att vi inte vågar vinna. Men bäst att rulla på så kanske allt löser sig..
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Modano: Sitter med hjärtstartaren i uppvärmt läge så ni vet..
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: Domarna har bestämt sig för att hjälpa AIK in i matchen...
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Modano: Skotten är 26-26, det säger en del om hur mycket skott vi täckt.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Och herre gud måste vara med oss ikväll Gud måste vara Johansson om vinner den här matchen
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Nä, med denna mentala breakdown kommer det aldrig att räcka till final....otroligt nervöst och initiativlöst
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Bee: 😂 håller med. Svårt att få med sig puckar i kampmoment när man står still på hälarna....
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Bee: Aha det har blivit för mycket Bite Line (första mål bonusen) för Dahlén i vinter, därför han är som han är nu.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Knylan: Märkligt ändå, typ den enda spelaren i föreningen som hade varit riktigt bra att sätta in just nu
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Även om jag inte gillar att vi är i egen zon så måste man säga att vårt försvar är svinbra. Betydligt bättre än AIKs.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Det här experimentet med att köra segerbärs och pizza före matcherna får vi nog lägga ner.
Kul grepp medan det varade.
Kul grepp medan det varade.
+ 7
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
TIK-Lund: Njet! Lindholm stod dock uppställd i den där uppställningen de släppte inför matchen på twitter, men han finns inte med enligt Swehockey.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
erathoo: Men för i h-vete Wiercioch. Hålker på att bli baklängesmål igen
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
TimraStockholm: Åhh... Nr 28 kan väl få lite reflektionstid från bänken resten av matchen nu va?
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
erathoo: Det här nya upplägget av serien är en riktig rysare, den där ligan Meca eller vad den hette var mellanmjölk i jämförelse.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
EXPLORERSMÅLAND: Det här laget kommer inte att gå upp i SHL. Knappast heller spela final.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
erathoo: Är det ngn annan än Lodin i Timrå som haft en målchans ikväll? 🤔
+ 2
« Föregående · 2172612 · Nästa »