Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
« Föregående · 2172612 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Rallarn: Fy fan vad skönt, men nu ska det granskas, jag har sett värre sparkar godkända så tas den bort förstår jag vad det sitter i.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Linkovich: Hur fan lyckas vi vinna!?!! (om vi gör det) GUD finns.!? %=
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Woody Jokinen: Fy faaaan vad skönt!!!! Jag hade inte orkat ett mål med tre sekunder kvar. Boyce är väl tvåa i skytteligan nu i slutspelet. Är det förresten en ny regel att alla Timråmål ska granskas?
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Charlie2: Dom döljer det inte längre, aldrig varit med om domare som så enögt försöker hjälpa ett lag.
+ 6
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: blir så när man redan kritat på för nån annan....
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
MEN HUR KAN DOM RINGA PÅ DETTA OCKSÅ?! I MIN BOK ÄR BÄGGE MÅLEN GANSKA SOLKLARA!! DOMARNA FÖRSÖKER VERKLIGEN HJÄLPA AIK
+ 6
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Ser ju ut som den tar på AIKarn. Hursomhelst inte sparkrörelse av boycr så mål hur som helst.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
stoff: Japp skulle inte förvåna mig om han är i Leksands bås nästa år...
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Sputnik: Btw så är kommentatorn ikväll en av de sämsta. Ingen inlevelse.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Dra mig baklänges vilken avslagen match. En seger är en seger är en seger men det enda positiva man kan ta med sig spelmässigt härifrån är att markeringsspelet i egen zon ser rätt bra ut samt att det är nog sjukt frustrerande att vara AIK:are idag.
Timrå åker ner till Stockholm och gör en otroligt blek insats och AIK är faktiskt snäppet sämre ändå över 60 minuter.
Timrå åker ner till Stockholm och gör en otroligt blek insats och AIK är faktiskt snäppet sämre ändå över 60 minuter.
+ 4
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Woody Jokinen: Lika mycket aik-liraren som sparkar i så fall.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
palleparling: Boyce åker säkert ut för Goaltender Interference... 😬
+ 15
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: tror mer att anspänningen måste ned, börja med att tala om vikten av hög grundfart och undvika spela puck stillastående. Farten måste upp rakt igenom samt fullfölja mer med tacklingar på backarna i offensiv zon det är för bekvämt att möta Timrå
+ 11
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Söderöver: Sparkrörelse på AIK-spelaren. Bortdömt. Inget är för skamligt. Känns lite som när man var barn: vi kör inte med självmål....
+ 6
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Labban: Med tanke på det Björklöven fick mål på mot oss med domarchefen inblandat vore det ett hån om detta blir bortdömt.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: Domarna ringer Gozzi just nu. Hörru Gozzi, vet inte hur vi skall kunna dömma bort den här trovärdigt..
+ 10
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Fy faaaaaan vilken patetisk insats av domarna!
Jävla sopor!
Detta är så dåligt att jag kan knappt fatta det! Relativitet är inget som man behöver bry sig om i zebra dressen
Jävla sopor!
Detta är så dåligt att jag kan knappt fatta det! Relativitet är inget som man behöver bry sig om i zebra dressen
+ 18
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Söderöver: Dom försöker så frenetiskt att hitta en sparkrörelse. 😂
+ 11
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{9386}: Domarna 🤡🤡🤡
Dra in deras domarlicens! Ska inte va tillåtet granska så länge!
Jävla idiotdomare!!
Dra in deras domarlicens! Ska inte va tillåtet granska så länge!
Jävla idiotdomare!!
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Det enda som var bra i afton, det var att vinna säsongens absolut sämsta match.
Det finns ett klassiskt 80-tals-ordspråk att ta med sig...
”RÄDDA POJKAR FÅR INTE KYSSA VACKRA FLICKOR”.
Andersson snackade om att spelarna ska ha kul på isen, varför i helvete levereras en SKRÄCKFILM???
Timrå har en del att jobba med inför fortsättningen. Det måste sitta i huvudet.
Grattis till segern. Och nu börjar framtiden.
Det finns ett klassiskt 80-tals-ordspråk att ta med sig...
”RÄDDA POJKAR FÅR INTE KYSSA VACKRA FLICKOR”.
Andersson snackade om att spelarna ska ha kul på isen, varför i helvete levereras en SKRÄCKFILM???
Timrå har en del att jobba med inför fortsättningen. Det måste sitta i huvudet.
Grattis till segern. Och nu börjar framtiden.
+ 4
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
AIK som bålgetingar ikväll...
Timrå som slöa humlor...
Men JJ NOLLAN ) räddade oss ikväll och underbar MATCHBOLL på sönda...
Nu rinn dä lätt som fan i strupuslingen inatt!!🥳👌🙏👍🥰🥃
Timrå som slöa humlor...
Men JJ NOLLAN ) räddade oss ikväll och underbar MATCHBOLL på sönda...
Nu rinn dä lätt som fan i strupuslingen inatt!!🥳👌🙏👍🥰🥃
+ 5
« Föregående · 2172612 · Nästa »
