Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
« Föregående · 2171024 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
BlackBay: Svensson kan ju för fan lika gärna kapa benen vid knäskålarna, han åker ju på en tvåa så fort han sätter in en tackling.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
erathoo: 1-1 i PP. Illa. Vi sitter för mycket i utvisningsbåset. Nu lutar det åt en jämn match.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Hank: hade gärna sett Liljewall i Rbk... så hade ni kunnat få Mattias Sjögren.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Zäta75: Inte Svenssons fel att han får utvisning för å tacklas, tammefan sjukt hur det ens kan bli en 2a..
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
roger_sundsvall: superskum utvisning utifrån de bilder man sett. Synd om Svensson
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Charlie2: Tror Svensson tacklar så hårt så att domarna reagerar.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
EXPLORERSMÅLAND: Dags att vakna annars bör Freddan ta timeout snart.. Även om AIKinte dominerar så gillar jag inte sirapsliret just nu..
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
stoff: soppatorsk efter en match? Bedrövlig inställning från timråspelarna.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Sputnik: Jo. Det är nog dags för timeout. Vi håller inte i pucken och åker inte skridskor.
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Kulltorp: Må det inte vara en utvisning...
Men AIK är hetare än oss..
Inte mycket spel stämmer ikväll hittills!
Men AIK är hetare än oss..
Inte mycket spel stämmer ikväll hittills!
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Måste in i närkaperna för helvete Ragnarsson var ju som en bebis framför Jonssons mål
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
EXPLORERSMÅLAND: AIK är bättre än oss denna period. Skärpning Timrå!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
The great one: han är för bra för att behöva någon jinx från mig. Men jag kan säga att PW inte kommer komma med i poängprotokollet igen iallafall.
Men ge straffhelvetet till någon som är het!!
Men ge straffhelvetet till någon som är het!!
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
EXPLORERSMÅLAND: Lodin fri Straff! vem lägger den?! Jonte? Han missar straffen :(
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
MEN VAD GÖR DAHLÈN? Han kan börja trampa själv och gå på mål. Då dumpar han istället pucken någon meter fram.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Villervalla: För att Freddan inte kan ändra uppfattning om spelare när han väl bestämt sig. Så har det alltid varit och kommer alltid vara.
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Lodin skulle lagt den straffen, helt jäkla miserabelt beslut av freddan
+ 6
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Villervalla: De vill kanske få igång Jonte men ge för fan straffar till heta spelare! Suck
+ 7
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: Hartmann 2 min utvisning. AIK får inte sätta den nu då blir det tungt
« Föregående · 2171024 · Nästa »