Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
« Föregående · 2171199 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: Så de gör en skitmatch och vi ska bara ge upp, lägga oss ner och dö?
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Simmalugnt: Att göra en skit match i ett grundspel är okej. Men att sitta och spela nonchalant i ett slutspel håller inte. Som det ser ut nu så kommer det stå 1-1 i matcher.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: Det blir en nervpärs. 39-18 i skott. Vi lär ta målvakten då avgörs det
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
rabon: Nu stänger jag ned butiken, kör Flashscore i stället. Allt annat än Sudden är en gruvlig besvikelse. 💀
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Simmalugnt: självklart inte men jag undrar om spelarna förstår att det är bäst av fem. Torskar vi denna så har vi två raka på bortais och då ska vi vinna två raka, annars har vi i BÄSTA fall en femte och avgörande på hemmais. Direkt i kvarten. Mot AIK.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Knylan: Tycker inte alls Endre är speciellt bra.
Vi har 98 procent alibiavslut utan täckning framför mål.
Jag är grymt besviken oavsett hur det går.
Spelarna har väntat länge på detta men orkar göra en bra match.
Och Freddan står som en rauk på Gotland och vägrar vaska om i laget...
Vi har 98 procent alibiavslut utan täckning framför mål.
Jag är grymt besviken oavsett hur det går.
Spelarna har väntat länge på detta men orkar göra en bra match.
Och Freddan står som en rauk på Gotland och vägrar vaska om i laget...
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Zäta75: Inte för att vi gjort det så många gånger i år: men hur ser statistiken ut för Timrå med plockad målvakt? Har man lyckats med det nån gång?
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
mikenomad: Flopp är kanske lite hårt, men jag tror vi skulle tjäna på att sluta betrakta honom som en "PP-back". Däremot är Lindelöf en PP-back, men det blir ju fan inga PP:n i den här sporten.
Men HERREGUD. Hur mycket kan vi bränna?
Men HERREGUD. Hur mycket kan vi bränna?
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Knylan: Skumt...helt plötsligt, när slutspelet är här...så står vi utan en producerande förstafemma. Man kan bli orolig för mindre..
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Kerstin_k: och hur ser statistiken ut när vi jagar kvittering i tredje? Känslan är att vi inte har psyket att forcera in kvitteringar.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Kulltorp: De slutade väl egentligen producera långt innan om man räknar bort PP? Har inte kollat statistiken dock.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: Min känsla också. Kan inte komma på en gång som Timrå lyckats med målvakten plockad heller.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
TimraStockholm: På ett skitmål isf. Eget misstag. Utvisning Timrå nu är det tromigen kört 2.26 kvar
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: Nu är det AIK i förarsätet med 2 raka hemmamatcher. Vilket mörker.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Det var den matchen det! Hartmann drar på sig en tvåa!!!
Blir vansinnig! Fruktansvärt uselt av Timrå!
Blir vansinnig! Fruktansvärt uselt av Timrå!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: Hartmann sänker oss fullständigt. Tredje utvisningen i matchen. Han måste sitta resten av den här matchserien på bänken, det är för små marginaler i ett slutspel, man har inte råd med den skit han åker runt med.
Men VARFÖR plockar inte Freddan målvakten??!! Väntar han på nästa offensiva tekning som vi ska fixa i Boxplay?
Men VARFÖR plockar inte Freddan målvakten??!! Väntar han på nästa offensiva tekning som vi ska fixa i Boxplay?
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Kulltorp: ja, godnatt, hoppas inte Endre växer ut till ett spöke resten av serien nu....
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: Fullständig övertändning. Satt faktiskt och tänkte innan hans första besök i båset att han kom ut med bra energi, men sen har han ju kommit in för hårt för sent i typ varje närkamp.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Per HApps: blir ingen final, Boden skulle köra över oss så dåligt vi spelar idag, fyfan skäms hela jävla laget
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: Vi har Lööke, Dahlén, Hartman, Olofsson Blomqvist mfl som inte är med i matchen tyvärr...
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: Hänt 10 gånger. Sju torsk, två kryss och en gång har vi vänt till vinst.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Visst rullar vi vidare precis som vanligt fortfarande?
Om klacken får uppleva en live match igen hoppas jag de instrueras i att inte sjunga något om hur dåliga AIK är. Helt jävla onödigt att ge energi till dom.
Om klacken får uppleva en live match igen hoppas jag de instrueras i att inte sjunga något om hur dåliga AIK är. Helt jävla onödigt att ge energi till dom.
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Hartman har inte sin bästa kväll... Fan. 5 helt jävla onödiga utvisningar totalt för Timrå?
Vi har precis fått uppleva hur man ger AIK 100% energi.
Och varför väntar Andersson med att coacha tills typ matchen är slut.
Jag fattar ingenting.
Vi har precis fått uppleva hur man ger AIK 100% energi.
Och varför väntar Andersson med att coacha tills typ matchen är slut.
Jag fattar ingenting.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Smokey: Ska bli spännande se hur det går uppe i Umeå nu.
Enda fördelen jag kan se med det här är att jag som Timråit i 08-land eventuellt (!) kan fira de på söndag... känns dock ej troligt i denna stund
Enda fördelen jag kan se med det här är att jag som Timråit i 08-land eventuellt (!) kan fira de på söndag... känns dock ej troligt i denna stund
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Kulltorp: Är det fortfarande bara alibiskott han tar tycker du?
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Knylan: Ja, han är bra men det är värdelösa avslut utan täckning...
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Bara ladda för fredag och då måste HELA laget vara påslaget........grym målvakt i AIK.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
EXPLORERSMÅLAND: Helt sjukt...Clas Endre vinner matchen åt Aik..
+ 1
« Föregående · 2171199 · Nästa »