Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
« Föregående · 2171210 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Zäta75: Inte för att vi gjort det så många gånger i år: men hur ser statistiken ut för Timrå med plockad målvakt? Har man lyckats med det nån gång?
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
mikenomad: Flopp är kanske lite hårt, men jag tror vi skulle tjäna på att sluta betrakta honom som en "PP-back". Däremot är Lindelöf en PP-back, men det blir ju fan inga PP:n i den här sporten.
Men HERREGUD. Hur mycket kan vi bränna?
Men HERREGUD. Hur mycket kan vi bränna?
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Knylan: Skumt...helt plötsligt, när slutspelet är här...så står vi utan en producerande förstafemma. Man kan bli orolig för mindre..
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Kerstin_k: och hur ser statistiken ut när vi jagar kvittering i tredje? Känslan är att vi inte har psyket att forcera in kvitteringar.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Kulltorp: De slutade väl egentligen producera långt innan om man räknar bort PP? Har inte kollat statistiken dock.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: Min känsla också. Kan inte komma på en gång som Timrå lyckats med målvakten plockad heller.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
TimraStockholm: På ett skitmål isf. Eget misstag. Utvisning Timrå nu är det tromigen kört 2.26 kvar
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: Nu är det AIK i förarsätet med 2 raka hemmamatcher. Vilket mörker.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Det var den matchen det! Hartmann drar på sig en tvåa!!!
Blir vansinnig! Fruktansvärt uselt av Timrå!
Blir vansinnig! Fruktansvärt uselt av Timrå!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: Hartmann sänker oss fullständigt. Tredje utvisningen i matchen. Han måste sitta resten av den här matchserien på bänken, det är för små marginaler i ett slutspel, man har inte råd med den skit han åker runt med.
Men VARFÖR plockar inte Freddan målvakten??!! Väntar han på nästa offensiva tekning som vi ska fixa i Boxplay?
Men VARFÖR plockar inte Freddan målvakten??!! Väntar han på nästa offensiva tekning som vi ska fixa i Boxplay?
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Kulltorp: ja, godnatt, hoppas inte Endre växer ut till ett spöke resten av serien nu....
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: Fullständig övertändning. Satt faktiskt och tänkte innan hans första besök i båset att han kom ut med bra energi, men sen har han ju kommit in för hårt för sent i typ varje närkamp.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Per HApps: blir ingen final, Boden skulle köra över oss så dåligt vi spelar idag, fyfan skäms hela jävla laget
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: Vi har Lööke, Dahlén, Hartman, Olofsson Blomqvist mfl som inte är med i matchen tyvärr...
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: Hänt 10 gånger. Sju torsk, två kryss och en gång har vi vänt till vinst.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Visst rullar vi vidare precis som vanligt fortfarande?
Om klacken får uppleva en live match igen hoppas jag de instrueras i att inte sjunga något om hur dåliga AIK är. Helt jävla onödigt att ge energi till dom.
Om klacken får uppleva en live match igen hoppas jag de instrueras i att inte sjunga något om hur dåliga AIK är. Helt jävla onödigt att ge energi till dom.
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Hartman har inte sin bästa kväll... Fan. 5 helt jävla onödiga utvisningar totalt för Timrå?
Vi har precis fått uppleva hur man ger AIK 100% energi.
Och varför väntar Andersson med att coacha tills typ matchen är slut.
Jag fattar ingenting.
Vi har precis fått uppleva hur man ger AIK 100% energi.
Och varför väntar Andersson med att coacha tills typ matchen är slut.
Jag fattar ingenting.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Smokey: Ska bli spännande se hur det går uppe i Umeå nu.
Enda fördelen jag kan se med det här är att jag som Timråit i 08-land eventuellt (!) kan fira de på söndag... känns dock ej troligt i denna stund
Enda fördelen jag kan se med det här är att jag som Timråit i 08-land eventuellt (!) kan fira de på söndag... känns dock ej troligt i denna stund
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Kulltorp: Är det fortfarande bara alibiskott han tar tycker du?
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Knylan: Ja, han är bra men det är värdelösa avslut utan täckning...
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Bara ladda för fredag och då måste HELA laget vara påslaget........grym målvakt i AIK.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
EXPLORERSMÅLAND: Helt sjukt...Clas Endre vinner matchen åt Aik..
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Vilket megafiasko. I vanig ordning görs inget i femmorna. Bara rullar på. Uselt.
+ 8
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
TimraStockholm: 2 sek kvar. Dahlen hade ett gyllene läge men bränner.
Nu blir det tufft i fortsättningen. AIK känner säkert att de har allt att vinna. Hoppas vi inte känner att vi har allt att förlora
Nu blir det tufft i fortsättningen. AIK känner säkert att de har allt att vinna. Hoppas vi inte känner att vi har allt att förlora
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Zäta75: Väntar med spänning på Wennerholms krönika. I Måndags var Timrå klar för SHL,aldrig nånsin hade något lag varit så klara favoriter i ett slutspel. Där och då tappade vi SHL platsen..
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
erathoo: ja, nu hoppas vi de fattar att det INTE är att bara ställa ut skridskorna och tro att man vinner...det var ju så dags och vakna med 10 min kvar.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{9037}: Ja glider man ut i andra med den inställningen så får man skylla sig själv. Välförtjänt av gnaget.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Att byta ut Lodin i slutet och ha kvar den glödheta förstafemman som sista chans säger väl allt om coachandet iaf.
+ 3
« Föregående · 2171210 · Nästa »