Laget första matchen i Schweiz
« Föregående · 740771 · Nästa » Till forumet
Sv: Laget första matchen i Schweiz
actionleif: mm de är juh de..Men skulle vilja se Jonte Hahl Pärssinen i PP i så fall.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Uddan: Se där till och med ST gillar att leka lite med olika formationer och uppställningar. Det är bara vissa bakåtsträvare här som klagar på det... ;-)
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Laken: hehe ja men visst..Kul å se om man har nått rätt när säsongen drar igång!
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Är det någon som vet vart man kan se liveinfo om matchen ikväll? =)
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Hur har de lyckats hitta den här loggan?
Länkar:
http://www.hockeyfans.ch
http://www.hockeyfans.ch
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Chad The Man: Vi håller oss i den här tråden. Har du någon länk till var man kan följa matchen?
Sv: Laget första matchen i Schweiz
1-0 Lotvonen pass strålman i PP
2-0 Pärssinen pass Hahl/Hedström i pp
2-1 inte intresserad
2-0 Pärssinen pass Hahl/Hedström i pp
2-1 inte intresserad
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Chad The Man: Jag ser att det är hemsidan som servat dig med rapporter, eller?
Sv: Laget första matchen i Schweiz
friskan:
Lotvonen målskytt i sin första match va ?? Han var iaf inte med mot Leksand!
Lotvonen målskytt i sin första match va ?? Han var iaf inte med mot Leksand!
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Jag ser att Jocke lägger ut resultaten på Hemsidan, bra , då gör jag något nyttigare.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
friskan: Frägan är varifrån du (och Jocke?) får rapporterna ifrån?
Sv: Laget första matchen i Schweiz
mattias - 74:
Klart som korvspad att man vill veta allt. I alla fall när det gäller vårt kära TIK och följer laget strax söder om Timrå Syd.
Klart som korvspad att man vill veta allt. I alla fall när det gäller vårt kära TIK och följer laget strax söder om Timrå Syd.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
mattias - 74: Men det kunde ju vara kul att följa resultaten själv. Så tänkte jag.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo: "2-0 Timo Pärssinen (Riku Hahl, Jonathan Hedström) PP"
Ser att dom infriar våra förhoppningar vad gäller uppställningen i PP iaf.. ;-)
Ser att dom infriar våra förhoppningar vad gäller uppställningen i PP iaf.. ;-)
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team:
Ser ut och bli en riktigt bra PP formation! Frölunda och de andra är förvarnade !!
Ser ut och bli en riktigt bra PP formation! Frölunda och de andra är förvarnade !!
Sv: Laget första matchen i Schweiz
mattias - 74:
Hur många gjorde han där......1 och sen reprisen så det blev 2;-)))
Hur många gjorde han där......1 och sen reprisen så det blev 2;-)))
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Tubest:
Han gjorde 3 mot Djurgården i Globen. 2 framåt och ett bakåt =)
Han gjorde 3 mot Djurgården i Globen. 2 framåt och ett bakåt =)
Sv: Laget första matchen i Schweiz
mattias - 74:
Golibovsky som sköt han i röven kanske;-))......2 ggr
Golibovsky som sköt han i röven kanske;-))......2 ggr
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team:
Aha, du vill gotta dig själv.
Folket på plats rapporterar.
Aha, du vill gotta dig själv.
Folket på plats rapporterar.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: Nice! Ser det som en självklarhet att köra dem tillsammans i den spelformen. Skönt också att Kenta lyssnar, han brukar ju annars vara lite snäv när det gäller toppningar...
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo:
Kan bli mycket överlass för de i varje match med domarnivån som verkar gälla nu.
Kan bli mycket överlass för de i varje match med domarnivån som verkar gälla nu.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Sandström: Var det korrekt uppställning på timraik.nu? Undrar med tanke på hockeyligans lag;
Målvakt
Johan Backlund
Backar
Kimmo Lotvonen - Anton Strålman
Pär Styf - Petri Kokko
Kalle Koskinen - Johan Svedberg
Eric Moe
Forwards
Riku Hahl - Timo Pärssinen - Oscar Sundh
Robert Carlsson - Johan Andersson -Peter Nylander
Jonathan Hedström - Fredrik Warg - Magnus Nilsson
Björn Svensson - Peter Regin - Oscar Sundh
Se även länken nedan;
Målvakt
Johan Backlund
Backar
Kimmo Lotvonen - Anton Strålman
Pär Styf - Petri Kokko
Kalle Koskinen - Johan Svedberg
Eric Moe
Forwards
Riku Hahl - Timo Pärssinen - Oscar Sundh
Robert Carlsson - Johan Andersson -Peter Nylander
Jonathan Hedström - Fredrik Warg - Magnus Nilsson
Björn Svensson - Peter Regin - Oscar Sundh
Se även länken nedan;
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo:
Hoppas det bara är hockey som ska spelas, men det sägs att både Rönnmark och Rådbjer har vart riktigt bra i de matcher de dömt.
Hoppas de kan lära valparna nåt oxå.
Hoppas det bara är hockey som ska spelas, men det sägs att både Rönnmark och Rådbjer har vart riktigt bra i de matcher de dömt.
Hoppas de kan lära valparna nåt oxå.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo: Jag vill minnas att när det har gått bra på försäsongen så har det gått sämre i ES och vice versa. Hoppas på ett trendbrott (8^(/)
Sv: Laget första matchen i Schweiz
73Sjöbba: När det gäller Leksand kanske...;-) Näe men skämtåsido så tycker jag årets trupp ser riktigt vass ut och en bra försäsong är bara bra att ha i ryggen när man kliver in i seriespel.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Tubest: Det tar som brukligt ett tag för både spelare och domare att anpassa sig. Se bara på NHL ifjol. Det var ett jävla liv i inledningen, men när det satte sig så fick man uppleva den kanske bästa säsong som någonsin spelats.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
73Sjöbba: Håller med dig, en bra försäsong är inget att gå på. Då samtliga lag spelar med juniorer och virse versa, se bara på Leksand, de vann försäsongstabellen förra säsongen och kom till allsvenskan i år.
Hoppas inte detta händer Timrå, hoppas samtliga lag Timrå möt vara deras tänkta lag så att inte Timrå möter massa brö gäng med bara junisar i!
Jag säger som 73Sjöbba hoppas på trendbrott
Hoppas inte detta händer Timrå, hoppas samtliga lag Timrå möt vara deras tänkta lag så att inte Timrå möter massa brö gäng med bara junisar i!
Jag säger som 73Sjöbba hoppas på trendbrott
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo: Jag minns inte hur det gick riktigt, men ifjol blandade vi väl och gav en hel del? Inte för att det brukar ha någon avgörande betydelse, men det är klart att det är bra att få vinna matcher.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: Ja visst var det lite upp och ner? Precis, för hur man än vrider och vänder på det så är alltid vinster att föredra. Kul att se att Sundh fortsätter att producera. Jag tror att den killen kan gå mot en riktig bra rookiesäsong, Hans fart och tyngd lär fira om inte stora, så åtminstone små triumfer!
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo:
Tänk nu på att Leksand dominerade förra försäsongen... :-)
Tänk nu på att Leksand dominerade förra försäsongen... :-)
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Icing-Ove: Och det där tog ju "lungan" upp några rader tidigare, idiot!
« Föregående · 740771 · Nästa »