Laget första matchen i Schweiz
« Föregående · 742250 · Nästa » Till forumet
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Chad The Man: Och hur många av lagen har "sakerna" på plats redan nu?
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: Tack underbart.Men då blir det svårt att vinna.Hoppas timrå är revanch sugna och att a-piotta kämpar för att inte bli sist.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo: Inget lag har nog sakerna på plats nu.Men det är alltid sköj att vinna.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
lungan: Nej, tabellen kan inte se ut sådär då Ambri-Piotta inte har vunnit någon match efter full tid. Jag hittade den korrekta tabellen, och tydligen så ger en seger efter 60 min. tre poäng. Tabellen ser ut såhär:
(Se även länktips nedan)
| Adler Mannheim | 2 | 6-6 | 4 p |
| EV Zug | 2 | 7-5 | 3 p |
| Timrå IK | 2 | 5-6 | 3 p |
| HC Ambri-Piotta | 2 | 5-6 | 2 p |
(Se även länktips nedan)
Länkar:
http://www.eurohockey.net/leagues/?page=%2Fleagues%2Ffixtures.cgi%3Flastdays%3D3%26nextdays%3D3
http://www.eurohockey.net/leagues/?page=%2Fleagues%2Ffixtures.cgi%3Flastdays%3D3%26nextdays%3D3
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: Vackert så! Det verkar inte som att det är nån uppdatering på timraik.nu idag...det är ju dock vilodagen så det är ju förståligt... Men du som är ute och slösurfar kanske har hittat nån resultatservice?
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo: Ja, hemsidan har tydligen tagit siesta. Nej, jag söker febrilt efter någon sida där man ev. kan följa matchen. Jag är dock inte typen som ger upp utan jag slösurfar vidare.. ;-)
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: Hörde att free6 ligger nere så det är bara till att gå på hockeysajterna direkt;-)
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: Vilodag hit o vilodag dit.Har man rapporterat ifrån dom andra 2matcherna då är man faanimig skyldig att rapportera från sista matchen och.Annars är det jääääääävligt dåligt.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo: Följande "forum", eller vad jag ska kalla det verkar ha någon form av liveuppdatering på matchen. Timrå hade, enligt detta forum, ledningen med 1-0 efter första perioden. Nu när andra har börjat så har vi 1-1.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: Den här länken går till Adler Mannheims hemsida och forum.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
htikare: fritt översatt på tolken99 så blir det bakom .. låter lite konstigt
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: Det ser ut som att andra perioden följer tradionens makt, den är tammefan alltid dålig...
Sv: Laget första matchen i Schweiz
htikare: Ja vi får hoppas det.Jag var i hamburg i förra veckan och pratade jag med en tysk hockeysupporter enl han så är mannheim ett av lagen som kan vinna tyska ligan nästa säsong.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Vem är eagleboy85 på Mannheims forum? Det måste vara en TIK:are som är en hejare på Tyska...
Sv: Laget första matchen i Schweiz
kungsbacka: Låter bra då är vi jämna mot riktigt bra motstånd..låter hoppfullt!
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo: Eller så är han helt enkelt en Mannheim-supporter eftersom Adler är det tyska ordet för örn.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Paddan: Aha, så har man då avslöjat att man föll på tyskan redan i högstadiet;-)
Sv: Laget första matchen i Schweiz
lungan: Jag tror att dom torskade i finalen.Min tyska är inte så bra.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: "3-2 corbet. Wir ziehen los mit messern und mit ketten und wir machen aus den schweden aufstellbetten..." Översättning...någon?
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo: Eeh, "3-2 till Mannheim genom René Corbet"... behövs det någon mer översättning? ;)
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo: Min sambo översatte valda delar med att "man slåss med näbbar och klor"... Vi verkar vara under viss press, därav underläget, kanske..
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: Förmodligen så duggar utvisningarna tätt och så har det ju varit framförallt under 2:a perren denna försäsong. Vi kör för fullt i sista!
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: Är inge vidare på tyska jag heller men fick känslan att det var A. manheim som slåss med näbbar o klor mot oss...
Sv: Laget första matchen i Schweiz
htikare: Ja, det var nog så. Det verkar inte ha spelat så stor roll, för matchen är nu slut, och Mannheim vann med 3-2.
Sv: Laget första matchen i Schweiz
friskan: Rädd för att vi förlorat då det nu står gewonnen på tyska sidan..
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team:Ok men detta känns inte bra.Tänk när vi ska möta dom bästa lagen i sverige...
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team:
Tråkigt med alla dessa skador m.m, inte blir det roligare i SCA cupen då 4 spelare är borta, verkar vara svårt att få spela i hop ett lag innan ES premiären.
Tråkigt med alla dessa skador m.m, inte blir det roligare i SCA cupen då 4 spelare är borta, verkar vara svårt att få spela i hop ett lag innan ES premiären.
« Föregående · 742250 · Nästa »
Dagens matcher enligt följande:
13.00 Adler Mannheim - Timrå IK
16.00 EV Zug - Ambri-Piotta